掃呢頁CODE去手機

2021年11月8日 星期一

歷史重現!林盛斌醉爆被抬走 何雁詩:冇乜驚喜 #何雁詩 #林盛斌

歌手鄭俊弘與何雁詩昨晚(7日)在結婚紀念日補擺喜宴,林盛斌(Bob)去年在他們結婚派對飲醉爆粗贈興,結果Bob又「歷史重現」,期間崔建邦想上前扶他起來 ...






歌手鄭俊弘與何雁詩昨晚(7日)在結婚紀念日補擺喜宴,林盛斌(Bob)去年在他們結婚派對飲醉爆粗贈興,結果Bob又「歷史重現」,期間崔建邦想上前扶他起來,反被他一手箍住,散席時要人抬他離開,阿Bob回覆說:「梗係冇爆粗,我好斯文㗎。」何雁詩笑言以Bob來說是正常:「冇乜驚喜。」她與老公則沒有飲醉,因全晚忙碌與賓客影相:「酒店要凌晨12點清場,我哋影到晚上11點50分,都冇時間同大家傾吓偈,好清醒。」


她笑言吸收上年經驗,今年好醒目,當第一道菜乳豬上枱,她已隊了兩舊入口,而酒店員工也留了鮑魚給她吃。婚宴上播放兩人童年照時,她上台唱了《相依為命》,她說:「都有意思,我哋兩個經歷咗好多事之後,覺得只要大家陪住大家行先最重要,歌詞好切合我哋心聲,老公就唱咗上年灌錄嘅《為你鍾情》。」


相隔6年再舉行棟篤笑


另外,Bob即將舉行棟篤笑並以「Bobfather」來命名,直言靈感來自電影《教父》:「呢套戲對我影響好深,男主角馬龍白蘭度事業同家庭都處理得好好,所有朋友搵佢,問題就會解決。我如果有日都可以好似佢咁,變成Bobfather就威水啦。」對上一次棟篤笑是2015年,他說這六年有不少轉變,希望跟觀眾分享苦與樂,以及如何懂得苦中作樂,他以網民封他為「龜頭Bob」作例子:「我、太太同小朋友點睇呢個名呢?我又點樣由負面嘅想法扭到去正面呢?結論係:其實上網你Search(搜尋)『龜頭』,就會出現『Bob』,咁都係一個成就吖!係咪都威先!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!