掃呢頁CODE去手機

2021年11月4日 星期四

陳自瑤:法式誘惑︱陳自瑤透Bra賀粉絲衝破50萬大關 #陳自瑤

索爆靚媽陳自瑤(Yoyo)被封為凍齡女神,經常喺社交網分享生活點滴,派福利之餘又會鼓勵女性要自強獨立,用心經營社交網之下,昨日(3日)追蹤人數衝破50 ...






索爆靚媽陳自瑤 (Yoyo)被封為凍齡女神,經常喺社交網分享生活點滴,派福利之餘又會鼓勵女性要自強獨立,用心經營社交網之下,昨日(3日)追蹤人數衝破50萬大關,Yoyo即時做嘢慰藉一班忠粉,佢上載兩張透視相,輕輕透出入面喱士Bra,再加埋露白滑美腿,勁度誘惑,點睇都唔似已經做咗阿媽!


佢留言話呢輯相係玩法式style:「生活中我們往往太在意別人的眼光,而忽略了真正的自己,其實不管你多麼努力,也不可能讓所有人都喜歡你。因為每一個人,都有自己看問題的標準和角度。其實只要去珍惜那些真正關心你的人,盡心盡力做事,本本分分做人,忠於自己,其他的,無愧於心就夠了! #500k #你們每一位都是我該珍惜的 #衷心感謝你們一直在身邊 #接納我的不完美 #法國yo #frenchstyle #不斷尋找不一樣的自己」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!