掃呢頁CODE去手機

2021年11月2日 星期二

男神煮房|無綫對撼ViuTV《神的女主角》 Do姐懶理:唔關我事! #Do姐 #Viu #ViuTV #鄭裕玲

鄭裕玲(Do姐)和王苑之(Ivana)今日(2/11)現身電視城為無綫綜藝節目《男神廚房》進行錄影。提起每集有參賽男神嘉賓顯廚藝,二人大飽眼福。Iva ...






鄭裕玲(Do姐)和王苑之(Ivana)今日(2/11)現身電視城為無綫綜藝節目《男神廚房》進行錄影。提起每集有參賽男神嘉賓顯廚藝,二人大飽眼福。Ivana笑言:「其實我哋心目中嘅標準都係高嘅,咁所以係我哋心目中稱得上係男神嘅未必有咁多個嘅。」

而Do姐就笑言:「靚仔係冇用嘅,最緊要煮出來嘅餸一定要食,同埋人品一定要好。其實除咗同佢哋喺傾談過程中會發現佢哋人品好唔好之後,其實喺煮餸嘅過程都可以觀察得到。就好似有啲人煮嘅時候會好整齊,但有啲人就會搞到廚房亂七八糟。」

被問到《男神廚房》迎戰ViuTV 「教主」盧瀚霆(Anson Lo)的《神的女主角》節目,會否影響收視?Do姐表示:「呢啲就唔關我哋事,我哋只不過係藝員,唔係負責排節目嘅,咁我哋盡力做好自己嘅節目囉。收視方面,我哋就冇嘢好擔心,做好自己就算喇。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!