掃呢頁CODE去手機

2021年12月26日 星期日

呂珊:被國泰玩謝滯留美國 呂珊怒插:唔見幾十萬! #呂珊

實力派歌手呂珊受疫情影響,由兩年前接下的美國巡迴演唱會,由今年3月改到4月,再到7月、最終等到11月成行開騷,以為完成個唱就可以鬆一口氣,豈料先係噩夢 ...






實力派歌手呂珊受疫情影響,由兩年前接下的美國巡迴演唱會,由今年3月改到4月,再到7月、最終等到11月成行開騷,以為完成個唱就可以鬆一口氣,豈料先係噩夢嘅開始。


依家仲滯留喺洛杉磯超過3星期嘅佢,接受訪問時話插爆國泰航空公司臨時取消又延誤航班,令要畀咗成6位數機票及酒店費等嘅額外費用外,更浪費時間、消磨精神,影響晒之後嘅香港及內地工作,估計再損失40多萬,最慘喺洛杉磯等緊機票返港,都唔知要等到幾時,令佢好無奈。


佢就以「奇妙之旅」嚟形容美國之行,話原定由芝加哥經洛杉磯再飛返香港,因喺芝加哥機場時辦登機手續時,航空公司職員一句唔可以喺洛杉磯放低啲行李,令佢大失預算,佢接受東網訪問時話:「以前我都經常好似今次咁,喺途經站卸低部分行李,今次我要將啲衫同首飾運番去洛杉磯還畀人,但航空公司一句話唔可以,一定要直接運晒所有行李返香港,我就同航空公司啲地勤人員講,幫我訂機票嘅中介公司話我可以咁做,但航空公司堅持唔可以,又冇提供到任何支援,搞到我要臨時取消啲機票,再畀錢撲多程機去洛杉磯。」


辛辛苦苦「搶」到可嘅機票上機飛抵洛杉磯,又要面對另一個大問題,呂珊話:「因為取消咗香港嘅機票,臨時去咗洛杉磯,就因為啲機票再難撲,我就返唔到香港,之後都工作要延期,就要取消,又唔見咗一筆,唯一慶幸係好多謝有啲藝人朋友幫我頂咗啲聖誕、新年商演,其中一位是陳潔靈,唔使我賠錢畀人。」


佢非常無奈話:「原本由A去到B一個直航,話取消就取消,唔可以直接去到,一定要經過C或D幾個站先去到目的地,所有更改都要我哋補錢,我係一筆錢,我哋成Crew人又係一筆數,個數仲係好可觀,錢就花費咗,時間係最大損失,搭直航只係10幾個鐘,改來改去又要等轉機,要等20幾個鐘。」


由於仲未有歸期,緊接嘅香港、內地聖誕黃金檔期工作全部要延期或取消,據知又損失40多萬,現時佢最希望返港後,可繼續接到新工作作「幫補」,唯一慶幸係其新簽經理人臨時喺美國幫她接到騷:「好多謝經理人阿熙幫我可以喺聖誕節前後都有騷做,唔使喺洛杉磯浪費晒啲時間。」佢向受影響嘅香港合作夥伴致歉。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!