掃呢頁CODE去手機

2021年12月26日 星期日

全民造星IV︱Marf、Gao、Day鐵定入女團 花姐:MIRROR要小心! #Gao #MIRROR #全民造星IV #花姐 #造星IV

ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》總決賽今晚(25/12)於九龍灣國際展貿中心圓滿落幕,冠軍由19歲的Marf(邱彥筒)奪得,而亞軍和季軍分別是Ga ...




ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》總決賽今晚(25/12)於九龍灣國際展貿中心圓滿落幕,冠軍由19歲的Marf(邱彥筒)奪得,而亞軍和季軍分別是Gao(沈貞巧)和Day(許軼),她們在特備節目《造星彩蛋》中便分享得獎感受,Marf說:「我覺得好唔真實,我係好開心嘅,今日係唯一一次做到側手翻,但我自己係有啲失準,呢個亦都係我嘅進步空間,之後我會學好唱歌、做戲。」而Day亦多謝粉絲一直不離不棄:「我唔係學咗好耐,之前比賽仲有失準,但大家都仲相信我會進步。」Marf、Gao和Day現時已經鐵定入女團,節目監製花姐便着MIRROR小心:「佢哋係有熱血、有夢想嘅女仔,MIRROR要小心啲喇!」當肥仔問花姐現時三甲是否她心目中三甲時,花姐便說:「呢啲都係我覺得有機會嘅人!」真心識答!

全民造星IV︱一文睇晒Marf奪冠之路 由頭贏到尾關Anson Lo事?


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!