掃呢頁CODE去手機

2021年12月26日 星期日

《全民造星IV》:全民造星IV︱許廷鏗顧上又顧下 被阿媽問到口啞啞 #全民造星IV #許廷鏗 #造星IV

ViuTV大型偶像育成節目《全民造星IV》今晚(25日)舉行總決賽,李嘉欣與謝安琪為比賽擔任評判,嘉欣在現場談笑風生。而身為導師的許廷鏗表示要顧上又要 ...






ViuTV大型偶像育成節目《全民造星IV》今晚(25日)舉行總決賽,李嘉欣與謝安琪為比賽擔任評判,嘉欣在現場談笑風生。而身為導師的許廷鏗表示要顧上又要顧下,顧上是今日是媽咪生日,顧下就要睇住一班女(參賽者),笑言:「我阿媽都估唔到我有20幾個女,好開心,自己都有送聖誕禮物畀佢哋,就係唇膏,刻咗佢哋個名嘅唇膏,我阿媽都話點解我未結婚就有咁多女,同埋話點解我叫做『熊爸爸』,因為Marf話我好好攬。」


他又謂現時心情很忐忑:「一方面叫自己客觀啲,一方面都想佢哋做得盡善盡美,我今朝7點已經起身,問佢哋狀態點,但Yoyo就唔太舒服,安排咗啲藥畀佢食。」講到三甲可以入到女團,他說:「其實今晚想即刻就有個女團名單,心急想知道成團名單,不過相信經理人Wing嘅選擇。」他亦表示已有心水,睇完表演再投票,當然是偏心自己的A組,如果B組出色都會投,其中喜歡Gao和WINKA。


而組合P1X3L同是《造星》系列出身,擔任表演嘉賓,表示首次在大型騷表演新歌《Just Lean On Me》,有少少緊張。其中Phoebus身為《造星II》冠軍,與另外兩屆冠軍姜濤和「折骨Ben」趙祥誠,及20位參賽者一同表演opening。他謂自己有鼻敏感,但不會影響表現,一上台就會忍到。他亦謂有留意參賽者,讚她們又靚又有實力,他們表示睇好Win Win:「因為佢係我哋新歌嘅排舞老師,除咗投票,亦會精神上支持佢哋,同私訊佢講加油。(驚對方做咗女團幫唔到你哋排舞?)都擔心,但希望之後可以crossover表演。」


另外,場外擺滿粉絲為一眾參賽者如Marf、Day等人而設的應援,包括易拉架、相片等,其中Candy有粉絲叫口號。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!