掃呢頁CODE去手機

2021年12月26日 星期日

MIRROR 4子叱咜夾擊張敬軒 一致睇好Edan AK :我想睇佢喊 #Edan #MIRROR #呂爵安 #張敬軒

MIRROR昨晚(25日)現身《全民造星IV》總決賽,除獻唱《BOSS》之外,亦首次跳唱新歌《12》。完騷後,12子齊齊接受訪問,對於早被獲《Vari ...






MIRROR 昨晚(25日)現身《全民造星IV》總決賽,除獻唱《BOSS》之外,亦首次跳唱新歌《12》。

完騷後,12子齊齊接受訪問,對於早被獲《Variety》被評為「2021年國際突破之星」,姜濤表示:「其實都開心,無論係自己定係香港嘅音樂人拎獎都開心,而且今次係國際性,尤其係自己拎,希望香港樂壇會愈來愈好。」隊長Lokman 補充表示「用作品說話」。

而勇奪韓國MAMA「最佳新人亞洲歌手」嘅Anson Lo (盧瀚霆)除了感到驚喜之外,亦感謝三年來不斷給予他以及MIRROR機會的所有單位。「呢啲機會令MIRROR得到更多應可,希望之後有更多人睇到MIRROR嘅跳唱作品。」

香港樂壇頒獎禮舉行在即,MIRROR 四位成員呂爵安(Edan)、陳卓賢(Ian )、姜濤及Anson Lo在「我最喜愛男歌手」夾擊張敬軒,四子笑言無論到時邊個贏咗都會請食飯,姜濤聞言後表示:「我印象中Edan未請過。」AK(江熚生)附和表示「我想睇佢喊多啲。」似似十分期待Edan在台上的感人宣言,而Edan就話「有機會我一定請。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!