掃呢頁CODE去手機

2021年12月20日 星期一

樂宜(前名:洛兒):打入全球百大DJ 樂宜簽《造星IV》新女孖住出歌 #樂宜 #洛兒 #造星IV

宅男女神樂宜早前自組工作室,最近更「處女下海」與旗下新人、曾參加《全民造星IV》嘅安希婷一同獻唱新歌《手帕交》仲兼任作曲。樂宜指唱歌係佢嘅弱項,所以今 ...






宅男女神樂宜早前自組工作室,最近更「處女下海」與旗下新人、曾參加《全民造星IV》嘅安希婷一同獻唱新歌《手帕交》仲兼任作曲。樂宜指唱歌係佢嘅弱項,所以今次首次挑戰唱歌非常緊張:「我由細到大都知道自己唱歌麻麻,唔係好聽嗰啲,所以今次重要部分會交畀希婷,不過我當中亦會Rap一段,都係從來冇試過嘅嘢,希望可以挑戰到自己,畀大家睇到另一面嘅我。」又話錄歌當日心情好緊張,嘢都食唔落,但幸好最終NG次數唔係太多,總算超額完成。


另外,樂宜更透露近日打入全球百大DJ排行榜,當中在1至150位中奪得103位,亦係香港首個打入呢個榜嘅DJ:「因為呢個比賽嘅參加資格都需要嚴格批核,所以代表到香港真係好興奮,仲估唔到第一次參加就拎到103位咁好嘅成績,嚟緊下一年我都會繼續參加,希望拎到更好嘅成績,畀其他國家睇到我哋香港嘅DJ都一樣掂。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!