掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

《愛.回家之開心速遞》:搞寸蓮輝婚宴!「賈名媛」邱芷微密謀4年大報復 #邱美薇 #邱芷微

處境劇《愛.回家之開心速遞》中嘅「賈名媛」邱芷微(Chelffy),日前喺「蓮輝婚宴」中搞亂檔,情節好笑,令唔少網民大讚。Chelffy指呢場戲份係處 ...






處境劇《愛.回家之開心速遞》中嘅「賈名媛」邱芷微(Chelffy),日前喺「蓮輝婚宴」中搞亂檔,情節好笑,令唔少網民大讚。Chelffy指呢場戲份係處心積慮咗4年嘅大報復:「估唔到要我着婚紗踩場玩到咁大,當時全部人望住我入場大叫,真係好爽,雖然結果畀人淋到成身紅酒敗走,同畀孫慧雪捉上飛機,但我覺得好好玩,因為喺現實生活中絕對唔會咁瘋狂。」又表示好開心可以同麥大力「同機」,皆因劇中對方客串做機師,感覺猶如坐緊真嘅飛機一樣。


Chelffy 又指演「賈名媛」一角不知不覺已經踏入第四年,最開心角色有成長同發揮,亦唔介意被大家標籤為「八婆」,反而感激觀眾一直來嘅支持:「佢哋好有心,搵番234集大小姐曾經搞亂我嘅訂婚派對時嘅片段,將兩集嘅截圖合併,對比我哋4年前後嘅變化。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!