掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

湯洛雯:湯洛雯殺入影壇做「娘娘」 為馬國明堅拒咀戲? #湯洛雯 #馬國明

藝人江𤒹生(AK)、湯洛雯(靚湯)、蘇皓兒及白只等,主演電影《忽然心動》即將於農曆賀歲檔上映。一班後生仔女今次合作得相當愉快,4個單元故事都談「純愛」 ...






藝人江𤒹生(AK)、湯洛雯(靚湯)、蘇皓兒及白只等,主演電影《忽然心動》即將於農曆賀歲檔上映。一班後生仔女今次合作得相當愉快,4個單元故事都談「純愛」,主角們極其量只拖手及抱抱,不過首次接拍電影的AK卻直言拍拖手戲都緊張到「手掌濕晒」,休息時亦只敢坐在一邊扮睇劇本分散注意力,名副其實是名怕醜仔:「我出道3年,身邊合作嘅多數係男生,已經唔記得同女做嘢嘅感覺。我同白只講,大家都係鍾意睇愛情片,多過拍愛情片,感情戲實在好難拿捏!」


談到好兄弟盧瀚霆(Anson Lo)主演的《假冒女團》成績不錯,AK表示:「我冇佢咁大壓力,呢套戲有4個故事,佢就佔戲好重,心機同心血都付出唔少,比我緊張都好正常啫。(叫MIRROR班兄弟買飛捧場?)咁佢(AL)要識做啦,召集神徒啦。(嚟緊想試吓乜嘢片種?)動作及槍戰戲,我覺得自己記舞步好快,應該容易駕馭。」


「處女下海」闖影壇的湯洛雯,於戲內與「情場高手」馬志威配成一對,笑言角色勇於「收兵」:「因為要喺最短時間內搵到真命天子嘛,但我份人咁專一,所以要好努力咁投入。(有乜難忘事?)起初以為簡單咁拍愛情戲,點知原來好多動作場面,我要將馬志威撻生魚咁撻。(冇咀戲?)拖手咋。(驚男朋友馬國明呷醋?)唔係,我份人咁賢良淑德,唔好拍呢啲(太親密)啦,愈大愈成熟嘛,哈哈,導演好錫我,又冇加呢啲嘢,反而係想喜劇感重啲。」


至於蘇皓兒今次則扮演千金小姐,與拍檔栢天男有得得抱抱,可謂最open:她笑說:「呢套算係我首次有角色名字嘅電影,意義重大。我個角色其實好怕醜,又唔敢同男仔接觸,所以請佢做我嘅出租男友,負責娛樂我,幫我打開心扉,知我驚異性,就搵成班男仔嚟伴我唱K!」AK聞言即搞笑謂:「咁我都驚女仔喎。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!