掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

張敬軒被加蔥高調求包養 哭笑不得:養龜嘅壞處我都冇 #張敬軒

澳門YouTuber加蔥日前請到張敬軒上《今日R.I.P》接受訪問,期間二人相當有火花,笑料百出。當中,張敬軒就提到自己去金魚街時,突然想養一隻龜,但 ...




澳門YouTuber加蔥日前請到張敬軒上《今日R.I.P》接受訪問,期間二人相當有火花,笑料百出。當中,張敬軒就提到自己去金魚街時,突然想養一隻龜,但最後打消這個念頭,原因是龜比較嬌,要照燈「巴閉」過人。此時,加蔥就講道:「不如養啲簡單啲,試吓養我呀。因為你唔使照顧我,我自己好生性,識去廁所同埋唔使訓練,我知自己身體有問題我會疏遠你,會令你冇咁傷心。我會自己搵個山洞同樹林。(都幾好喎)唔礙地方。(想摸你嘅時候可以摸你?)你打畀我,我即刻飛的過嚟,Sir?我好聽話,你真係諗諗,我唔使照燈,養龜嘅壞處我都冇喇,我見Sir唔開心自己就搭的士走,你考慮吓。(好好好,我考慮吓)我都希望可以幫到你。」面對加蔥高調求包養,張敬軒哭笑不得。

當被問到印象最深刻的Fans時,張敬軒透露:「有一次做完活動,收到一個咁長嘅盒,打開個盒有一張紙疊住,揭開我就呆咗一陣,原來係一撮咁長嘅頭髮,我諗佢係將條辮剪咗。(女仔?)係呀,佢有封信話『你同我過咗身嘅男朋友好似。』古代時候,真係好愛你嘅人先會咁。」,非常驚嚇。而另一令張敬軒最難忘的是:「我到而家都未對得上號係邊個,據我司機同助手講係一個漂亮嘅女孩子,佢特別鍾意送一啲性玩具,佢寫俾我嘅信都有少少夢幻嘅性質,比如我下個月去開會啦,我唔得閒照顧你啦,你掂住佢嘅時候就好似掂住我咁。(都有Keep?)中咗你嘅圈套添。」張敬軒指有專門的倉收納粉絲的禮物,非常愛惜。

點撃下圖重溫軒仔恐怖經歷:

頭髮喎!(電視截圖)


頭髮喎!(電視截圖)


頭髮喎!(電視截圖)


頭髮喎!(電視截圖)


收到唔知點處理。(電視截圖)


收到唔知點處理。(電視截圖)


收到唔知點處理。(電視截圖)


收到唔知點處理。(電視截圖)


好驚!(電視截圖)


好驚!(電視截圖)


好驚!(電視截圖)


好驚!(電視截圖)


軒仔有個倉放Fans禮物!(電視截圖)


軒仔有個倉放Fans禮物!(電視截圖)


軒仔有個倉放Fans禮物!(電視截圖)


軒仔有個倉放Fans禮物!(電視截圖)


性玩具!(電視截圖)


性玩具!(電視截圖)


性玩具!(電視截圖)


性玩具!(電視截圖)


性玩具!(電視截圖)


好開放!(電視截圖)


好開放!(電視截圖)


好開放!(電視截圖)


好開放!(電視截圖)


好開放!(電視截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!