掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

炎明熹(GiGi):炎明熹被姚焯菲鬧:唔嬲仲覺得好得意! #姚焯菲 #炎明熹

《聲夢》學員炎明熹(Gigi)和姚焯菲(Chantel)今日(3日)出席港台活動,講到同場的任達華對Gigi甚為欣賞,她受寵若驚表示也有看過對方演的戲 ...






《聲夢》學員炎明熹(Gigi)和姚焯菲(Chantel)今日(3日)出席港台活動,講到同場的任達華對Gigi甚為欣賞,她受寵若驚表示也有看過對方演的戲:「我睇過佢演嘅《我和殭屍有個約會II》,我小學時翻睇,覺得好新穎,當然想同佢合作。(一齊拍靈異有關嘅劇?)乜都想試,不過我想係做好自己先。」她又大讚任達華真人有型,說話風趣。


至於Chantel就想嘗試演出跟自己性格反差很大的角色,她說:「我喺劇集《青春本我》嘅角色同自己都好似,我想好似Gigi個角色咁鬧人同發脾氣。」問她現實中有否試過鬧人?她笑言會鬧毛公仔,又反問Gigi:「我有冇鬧過你?」Gigi扁嘴說:「你有鬧過我,不過唔係認真咁鬧,而係好得意嗰種,唔會令人討厭,你會好願意被佢鬧。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!