掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

陳嘉慧:《愛上我的衰神》吳珮如被網民鬧爆:呢個女人咁衰 #愛上我的衰神 #陳嘉慧

藝人陳嘉慧與胡鴻鈞孭飛的無綫新劇《愛上我的衰神》正在熱播,近日劇情講到二人一吻定情,但接吻中途卻令陳嘉慧「記憶回歸」,想起自己當年如何慘死,該幕吻戲惹 ...






藝人陳嘉慧與胡鴻鈞孭飛的無綫新劇《愛上我的衰神》正在熱播,近日劇情講到二人一吻定情,但接吻中途卻令陳嘉慧「記憶回歸」,想起自己當年如何慘死,該幕吻戲惹來網民熱議,嘉慧粉絲直指吻戲時間過長,促請胡鴻鈞「放開那女孩」,但另方面亦有讚他們勁有CP感!


除了兩位主角令觀眾睇得肉緊,飾演胡鴻鈞家姐的吳珮如卻令網民甚為激心,紛紛留言鬧爆她,指她戲內戲外均十分好戲,對於被網民鬧爆,吳珮如受訪時坦言初看劇本時亦覺得角色好衰:「我當時都諗,呢個女人咁衰,咁樣對自己屋企人?但睇落去就會發現佢都係無可奈何嘅。」更指拍攝崩潰爆喊送別嫲嫲戲份後大感滿足:「我一直好想拍講述親人離世嘅戲,因為想睇吓演唔演繹到嗰種揪心嘅感覺。其實我平時都有練習「喊功」,練唔同場合唔同程度嘅喊戲,親人離世、戀人分手、事業失意嘅喊戲全部都唔一樣,會睇好多好嘅劇同戲,想像自己係個角色,然後講對白。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!