掃呢頁CODE去手機

2022年1月4日 星期二

戚黛黛:戚黛黛入住強制隔離營 老公同機師係密切接觸者

2003年度香港小姐季軍戚黛黛淡出幕前多年,2016年與機師老公Calvin結婚後,佢時不時都會同一班港姐好友見面,不過今日(4日)凌晨佢就上載多張隔 ...






2003年度香港小姐季軍戚黛黛淡出幕前多年,2016年與機師老公Calvin結婚後,佢時不時都會同一班港姐好友見面,不過今日(4日)凌晨佢就上載多張隔離營嘅相,原來佢嘅機師老公同最近確診嘅其中一位機師係密切接觸者,搞到佢哋舉家即刻要入住強制隔離營,生活計劃全被打斷。


喺佢晒出相中,就見到老公喺對面屋影住佢入營一刻,因為佢同老公要分房瞓,不過佢房中仍有電腦可用,亦有大大張床,加上枱頭有滿滿一枱嘅零食、杯麵、生果等,睇嚟佢哋都仲有嘢可以解悶,唔少網友見到戚黛黛呢個宣布都好擔心,紛紛留言叫佢Take Care。


戚黛黛接受東網訪問時,就透露早前老公同一位現已確診嘅機師一齊飛,因而被界定為密切接觸者,而佢只係同住家人,只需隔離4日:「我哋兩個都未有症狀,定期都會做檢測,暫時全部都係陰性。希望冇嘢啦,因為老公公司嗰邊唔係好Sure位機師係幾時感染到,不過穩陣起見就搵番晒最近一齊飛過嘅人,希望驗唔到Covid啦,如果驗到都冇計,不過老公都係高危一族,服務性行業。」


問到其隔離房間乾淨企理,接唔接受到居住環境?戚黛黛表示:「係呀,呢度Ok呀,唔知係咪因為我哋係新翼呢?我間房係兩張單人床,我將佢拍埋一齊,仲有個床頭櫃。我自己帶晒床單、被鋪、被袋、枕頭嚟,咁個樣就好似舒適啲,但其實佢呢度都有提供畀我。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!