掃呢頁CODE去手機

2022年2月23日 星期三

「抗疫的士」日薪3000 TVB綠葉邵卓堯:喺TVB做一定好過揸的士 #TVB

如果「抗疫的士」司機開足30日隨時收入6萬至9萬蚊,邵卓堯笑言人工雖然高但不會考慮。他說:「暫時唔考慮啦,以前我係兼職啫,正職都係演員,但係呢個計劃可 ...






如果「抗疫的士」司機開足30日隨時收入6萬至9萬蚊,邵卓堯笑言人工雖然高但不會考慮。他說:「暫時唔考慮啦,以前我係兼職啫,正職都係演員,但係呢個計劃可以接受嘅,幫到人幫到自己,因為而家揸的士都難搵食,機會應該留返畀而家揸緊車嘅人。」

他透露,自己於8年前曾任職兼職的士司機,當年行內的士普遍收入都有約一千左右,說:「如果唔勤力啲唔食飯食幾個鐘,嗰時一日一更(約10小時)都有一千蚊。以前啲人成日話揸的士慘,其實都唔算嘅,不過今次(疫情)就真係坎坷啦。」

疫情肆虐亦對演藝行業構成不少影響,他說:「做呢行富貴就冇㗎啦,但係一定餓唔死。喺TVB做一定好過揸的士。而家成個行業都係一樣,冇晒外景,唔止幕前,連幕後都有影響。之前拍完《四十二章經》而家就當休息半個月等入劇。生活係悶啲,街又冇得去,而家咪日日睇電視囉。我簽咗騷就一定會用我嘅。」

對於疫情,邵卓堯就十分樂觀,說:「我相信好快搞掂,國家又嚟咗幫手,做多幾次強檢同埋打齊針,三月中就應該OK。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!