掃呢頁CODE去手機

2022年2月23日 星期三

甄志強:甄志強真情剖白 細說亞視一哥生活點滴 #亞視 #甄志強

現年49歲的前亞視小生甄志強(小強),日前接受前亞姐楊玉梅主持惖電台訪問,他指當年的跆拳道師兄鄭繼宗提議他去讀武術藝員訓練班,最後兩師兄弟一起加入了無 ...






現年49歲的前亞視小生甄志強(小強),日前接受前亞姐楊玉梅主持惖電台訪問,他指當年的跆拳道師兄鄭繼宗提議他去讀武術藝員訓練班,最後兩師兄弟一起加入了無綫,因而放棄了酒店副主管職位轉行做武師。


不過他未有留在TVB發展,1993年亞視開拍《新香港奇案》的單元溶屍案,獲蕭鍵鏗推薦給監製佳哥,翌日亞視便想跟他簽約,開始了小生生涯拍攝了不少作品。1994年在劇集《碧血青天楊家將》以及《碧血青天珍珠旗》內飾演展昭一角成功入屋,可惜在拍攝途中因意外跌斷了舟狀骨,在家中打了九個月的石膏,他說:「瞓咗喺屋企開唔到工,當時齣劇仲未拍完,照返去拍文戲,打戲就搵替身幫我打。」因為了受傷而無緣演出經典劇集《再見艷陽天》,角色由亞視一哥林韋辰頂上。


至於當年為何離開亞視? 是否與戀情有關,他表示:「唔係拍拖,嗰時亞視換老闆,成個製作部裁走,公司亦都無再開戲。我係約滿唔續約,就去學高爾夫球考咗個教練,唔使開工會去教波。後來去上海發展,因為嗰時離開晒所有電視台,諗住轉行。我曾經返過TVB一段時間,又唔係做得咁開心,好似有我又得無我又得,同時間又搵唔到錢。老實講,當年喺亞視份人工都ok,問題係食飯搭車嘅錢都唔夠喎,又要養車同供樓,一年搵得個三幾萬,你話喺呢間公司做咩呢?(工作量少?)可能係,於是乎唔想再喺度。(TVB的打擊好大?)都係㗎,令我好灰心。(在亞視始終一線主角?)可能係工作量唔夠,令我捱唔到生活,當年養架車都成萬蚊一個月,又要去供樓。」他表示離巢TVB後嘗試做餐廳生意並在國內發展餐飲業。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!