掃呢頁CODE去手機

2022年2月23日 星期三

Tyson Yoshi激讚姜濤性格好非常難得︰咁大壓力底下仲可以咁善良 #姜濤

「拉闊音樂會」上,TysonYoshi爆肌的一幕令人深刻,也令他成為廣告商的新寵兒。而最難得也是認識到一班好朋友,先講林家謙,TysonYoshi表示 ...






「拉闊音樂會」上,Tyson Yoshi爆肌的一幕令人深刻,也令他成為廣告商的新寵兒。而最難得也是認識到一班好朋友,先講林家謙,Tyson Yoshi表示對方是沒有簽公司,所以連臉上的暗瘡也是他自己化妝遮瑕,Tyson Yoshi大讚他超厲害。至於姜濤,他說︰「姜濤就係,嘩!你喺咁大壓力底下,你個人仲可以keep到咁善良,我都真係覺得……真係好難得!老實講,換着係其他人有佢嘅名氣,做咩仲要試新嘢啊?我唱乜都有人聽㗎啦,但佢唔係,佢係會去試一啲新嘅唔同嘅音樂去畀普羅大眾,其實佢擔當咗一個職位,如果冇佢去試呢啲嘢嘅時候,我諗相信有一大部份人亦都接受唔到我嘅嘢,又或者接受唔到我同Gareth(湯令山)嘅嘢,我覺得佢係做緊一個改變。」

同場加映姜濤靚仔相︰

姜濤是人氣王!(IG@keung_show)


姜濤是人氣王!(IG@keung_show)


姜濤是人氣王!(IG@keung_show)


工作行程好忙。(IG@keung_show)


工作行程好忙。(IG@keung_show)


工作行程好忙。(IG@keung_show)


他在音樂上常常帶驚喜給歌迷。(IG@keung_show)


他在音樂上常常帶驚喜給歌迷。(IG@keung_show)


姜濤入圍2022年度「全球百大俊男」。(IG/ @keung_show)


他在音樂上常常帶驚喜給歌迷。(IG@keung_show)


同場加映︰

Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


有型!(IG@ansonlht)


Anson Lo才剛完成新戲拍攝,隨即要連踩40小時投入新工作。(ig圖片)


Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


Anson Lo大玩「你問我答」。(IG@ansonlht)


Anson Lo大玩「你問我答」。(IG@ansonlht)


Anson Lo大玩「你問我答」。(IG@ansonlht)


Anson Lo大玩「你問我答」。(IG@ansonlht)


好辛苦!(IG@ansonlht)


好辛苦!(IG@ansonlht)


好辛苦!(IG@ansonlht)


好辛苦!(IG@ansonlht)


Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


Anson Lo盧瀚霆個人第七首單曲《Megahit》首播,3個多月內已破千萬點擊。(IG:@ansonlht)


Anson Lo紅出香港!(MAMA截圖)


好靚仔!(IG@ansonlht)


好靚仔!(IG@ansonlht)


好靚仔!(ghd)


好靚仔!(GHD)


好靚仔!(IG@ansonlht)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!