掃呢頁CODE去手機

2022年2月23日 星期三

何慈茵:何慈茵做恐怖分子露腰露上癮 超強武學背景好打得 #何慈茵

邵氏劇集《飛虎3壯志英雄》扮演恐怖分子的何慈茵開槍、近身格鬥、飛車樣樣精通,被網民封她為「全能公主」,當中BraTop、貼身露腰裝造型,晒出人魚線,網 ...






邵氏劇集《飛虎3壯志英雄》扮演恐怖分子的何慈茵開槍、近身格鬥、飛車樣樣精通,被網民封她為「全能公主」,當中Bra Top、貼身露腰裝造型,晒出人魚線,網民大讚性感。她受訪笑說:「劇組想我打得嚟有型之餘,又散發到多少少女人味,所以造型設計Sexy啲。我都真係近乎每套衫都露腰,所以都有刻意做多啲運動同食得清啲,希望拍攝時見到人魚線同腹肌。」


在節目《不可能任務》打到飛起的何慈茵現年31歲,是中英混血星二代,爸爸何麥師承劉家良,她5歲開始學洪拳,為劉家良徒孫,《飛虎3》是她第一部劇集:「最初係副導演同武術指導搵我試戲嘅,佢哋想搵個似外國人又打得嘅女仔,好榮幸可以參與到咁多打鬥場面,我自己最初睇劇本都好驚喜,比我想像多戲份。」


她又指劇中動作場面精彩是整個團隊合作,大家所見的一、兩秒鏡頭,可能已花了大半日拍攝,她說:「我係第一次拍飛車,覺得好興奮,一直都好想拍!其實好多畫面都係綠布景CG畫面嚟,當然比較危險同難度動作,都有替身去幫手。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!