掃呢頁CODE去手機

2022年2月19日 星期六

傅穎:移居廣州後 傅穎飽受失眠之苦:吃飯只為了生存 #傅穎

藝人傅穎(Theresa)去年決定移居廣州發展事業,依家佢都過住獨居生活,不過前日(17日)佢就上載咗一條教化妝片同自拍片,當中佢就提到自己原來曾一度 ...






藝人傅穎(Theresa)去年決定移居廣州發展事業,依家佢都過住獨居生活,不過前日(17日)佢就上載咗一條教化妝片同自拍片,當中佢就提到自己原來曾一度攻抑鬱心情,就強調佢自己,又講起佢移居廣州嘅原因:「去年我自己來到廣州,沒有回北京,因為北京的東西已經搬了,但是我來了以後就很沒安全感。一開始是住酒店式公寓,中間去了杭州、上海、橫店又回廣州,又經常住酒店,很沒有歸屬感,我自己又不想回北京,因為我還有一隻貓在香港。畢竟有一定的年紀,想說能跟家人近一些,如果跟家人相隔那麼遠,有甚麼事情比較難照應,就想住得比較近香港,但我工作的重心近幾年都是在內地,就選擇在大灣區。」


終於去到5月份,佢就搵到個地方Settle Down,但心入面就覺得好空,更由5月到8月每晚失眠:「每天都在失眠的狀態,真的不誇張,晚上怎麼睡都睡不着,到清晨4、5點太累就睡了2、3個小時又醒來,整個人的狀態就很差,有點抑鬱。睡不了覺,吃不下飯,朋友跟我出去食飯,我都會跟他們說你們選餐廳吧,我隨便吃點,我吃飯只是為了生存,我朋友說我很誇張,我真的不誇張,我真的是這種情況。」佢就講到自己雖然工作持續,但個狀態係差到爆,喺非常非常唔好嘅心情底下開工,一直去到中秋節回港後慶祝生日都冇好轉。


直到去年12月底左右,佢就睇咗本書,又重新開始感恩生活,指自己由感恩出發,終於都搵得番以前嘅感覺,仲提到吸引力法則,成日諗住感恩個人都會開心啲,身邊事物都會變美好。傳穎亦因此回應東網,報平安指自己冇抑鬱:「因為失眠而出現的連鎖反應,不是抑鬱症,分享只是希望透過自身經歷幫助到別人。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!