掃呢頁CODE去手機

2022年2月19日 星期六

王賢誌:王賢誌母親舉殯 感激成就了一家 #王賢誌

前東華三院主席王賢誌母親王胡麗明今早(19日)於紅磡舉殯。王賢誌與另一半於早上10時15分左右到場準備,其父王忠桐則於半小時後由親友攙扶到場,隨即入後 ...






前東華三院主席王賢誌母親王胡麗明今早(19日)於紅磡舉殯。王賢誌與另一半於早上10時15分左右到場準備,其父王忠桐則於半小時後由親友攙扶到場,隨即入後堂打點,楊超成等紛紛現身,向王太作最後致意。


約11時家屬親友閉門進行辭靈禮,儀式於個多小時後完成,靈柩由8位王太生前好友陪伴下離開禮堂,但未有登上靈車,各人亦陸續散去。


王賢誌事後表示:「媽咪會喺香港土葬,但申請手續仲未完成,仲需要啲時間,會再搵日落葬。今日係我哋同媽咪道別,都諗咗好耐應該點做,冇特別嘅宗教儀式,播咗好多短片,尤其係18年前我同媽咪喺電視上唱粵曲嘅片段。(爸爸心情點?)佢比我哋想像中冷靜,可能都一段時間,大家有晒心理準備。呢段日子我因為要同家人商討後事,多咗時間見面食飯。好感激今日嚟到,或送花籃嘅親友,依家疫情、今日又特別凍,大家都好有心。我覺得我媽咪一生,成就咗我爸爸、我同我兩個妹妹,應該好恩慰,同埋冇乜遺憾嘞。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!