掃呢頁CODE去手機

2022年2月19日 星期六

歌手林欣彤中招 有明顯病徵自我檢測結果不一 #林欣彤

香港第五波疫情愈演愈烈,演藝圈亦宣告失守,相繼有多名幕前藝人在連日來宣布確診,歌手林欣彤今日(19日)在IG宣布中招,更呼籲:「已驗證我今日用self ...




香港第五波疫情愈演愈烈,演藝圈亦宣告失守,相繼有多名幕前藝人在連日來宣布確診,歌手林欣彤今日(19日)在IG宣布中招,更呼籲:「已驗證我今日用self test kit check到陽性,建議大家用self test kit唔好淨係用同一方法/牌子。」

林欣彤分享自己經歷:「前幾日其實我都已經有病徵,我連續幾日用同一個方法/牌子嘅test kit去測(係撩鼻嘅方式,我簡稱佢為A)keep住check到係陰性。我琴日同今日病徵嚴重咗,再用A去test,都係陰性Negative,然後我再用另一牌子去試(係放脷底嘅,我稱為B)Test到係陽性Positive。我推測可能我今日之前已經係陽性,不過A check唔到,但用A check我同住嘅係陽性positive嘅人,A係check到嫁。結論:A喺我身上唔work ,但喺其他人身上work;B就喺我身上work。(我啱啱係喺同一時間一齊用A同B), 所以我建議大家如果覺得自己有病徵,想check可以試下用唔同方法嘅test kit去check呀,唔好一直用同一個!」她更指自己將會用政府的樽仔去check,看是否自己真的是陽性。

林欣彤是圈中出名的狗奴,家中養有三隻狗狗。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


老狗「兜兜」現時已經13歲。(Instagram@maglam_)


牠氣管和心臟都出現問題,一家人正悉心照顧牠。(Instagram@maglam_)


兩隻唐狗「飛飛」及「二佬」都是領養,現時大約6歲,性格活潑。(Instagram@maglam_)


二佬(Instagram@maglam_)


飛飛(Instagram@maglam_)


上月她放狗時,飛飛突然失控狂跑,衝力大到令她仆落樓梯。(Instagram@maglam_)


Mag:「佢真係好大力,結果我膝頭哥同下巴落地。」(Instagram@maglam_)


Mag:「暈咗扒咗喺地下幾分鐘,完全郁唔到,聲都出唔到。」(Instagram@maglam_)


最後Mag震傷牙骹,傷咗韌帶。(Instagram@maglam_)


有啲皮外傷,膝頭哥腫腫瘀瘀。(Instagram@maglam_)


後來她才知道原來膝頭哥骨裂!(Instagram@maglam_)


Mag:「暫時唱唔到歌,咬唔到嘢,又唔係好行到路。」(Instagram@maglam_)


Mag:「最感謝係我嘅家人,夜媽媽陪我去醫院嘅細佬同daddy,煮粥俾我嘅媽咪。」(Instagram@maglam_)


即使飛飛毫無悔意,但Mag只是生氣了飛飛一日,隔天已經原諒牠,還感激愛犬!(Instagram@maglam_)


Mag:「就當個天安排我放假啦,我都預咗有一日放狗會跌親,因為成日都危危乎,但冇諗過可以跌成咁。」(Instagram@maglam_)


Mag:「我隻狗完全唔知發生咩事,所以毫無悔意,(我)好傷心仲好傷身,養狗不容易。」(Instagram@maglam_)


Mag:「其實過咗一日就原諒咗佢。其實今次一跌,好似係個天畀我放咗個假咁,好好調整自己心態,真真正正地休息。」(Instagram@maglam_)


「對唔住,媽媽......」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


「我幫佢鍚返你!」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag:「多謝所有問候我嘅每一位,我覺得好溫暖。」(Instagram@maglam_)


Mag:「仲有係話要隨時ready出嚟幫我,同埋隔空幫咗我忙嘅每一位,好感動。」(Instagram@maglam_)


Mag:「我真係好幸福,係痛嘅,係煩嘅。但係往往呢啲moment,就係愛湧出嚟嘅時候了。」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag:「好返之後我要操得大隻啲!強壯啲!睇住嚟」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag:「我會好快好返嫁!」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag表示會盡量休息,希望可以早日康復。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


同時她指養寵物真係好大責任,「有開心,亦有辛酸,大家養之前一定要諗清諗楚呀」。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


她亦呼籲大家「領養代替購買」及「不棄養」,簡直是圈中的愛狗女神!(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag受傷後,還擔任無綫(TVB)歌唱選秀節目《聲夢傳奇》的導師。(《聲夢傳奇》影片截圖)


她與學員又唱又跳。(《聲夢傳奇》影片截圖)


(《聲夢傳奇》影片截圖)


但原來她膝頭哥骨裂,自己都不知道,上台忍痛表演。(《聲夢傳奇》影片截圖)


連李克勤都大讚她專業!(《聲夢傳奇》影片截圖)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag以前與愛犬一起工作。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


她超愛狗狗。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


兜兜的氣管和心臟問題,令她非常擔心。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag:「每天每一分鐘每一秒,牠也呼吸不正常。」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


Mag:「會氣喘,呼吸要很用力,有時辛苦得連走兩步路也走不到。」(Instagram@maglam_)


Mag:「我們只能盡力照顧牠,希望牠開心,希望牠少一點辛苦,盡量給牠最大的愛和照顧。」(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


一家人超愛飛飛。(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


(Instagram@maglam_)


同場加映:

點擊觀看有哪些藝人中招:

商台《公子會》主持人劉翁於本月13日(周日)在社交網站宣布確診。(資料圖片)


除了劉翁本人確診,他的妻子、5歲兒子、2歲女兒、70歲媽媽及兩名工人姐姐全部一同確診,要自己進行居家隔離, 他表示吃了兩次退燒藥後已沒有任何病徵。(網上圖片)


商台長壽廣播劇《18樓C座》三位主持人及播音員接連宣布確診。(商台截圖)


現年88歲、在《18樓C座》聲演「周老闆」的資深播音員金剛(中)於本月13日(周日)宣布確診,據悉他最後上班日期為本月10日,而且工作期間均有佩戴口罩,曾與他接觸的員工亦已進行病毒檢測及家居隔離。(資料圖片)


《十八樓C座》中聲演「祥嫂」的資深播音員朱雪梅於本月15日宣布確診。(資料圖片)


《十八樓C座》中聲演「無牙三姑」的資深播音員陳慕賢亦於本月15日宣布確診。(資料圖片)


《聲夢傳奇》學員潘靜文(Sherman)昨日(16日)參與《勁歌金曲》錄影,進入錄影廠前進行病毒快速測試,結果初步確診。(Instagram:@shshsherman)


潘靜文(Sherman)即時獲TVB安排前往醫院作進一步檢測,與她有密切接觸的台前幕後檢測則呈陰性。(Instagram:@shshsherman)


早前MIRROR成員AK(江𤒹生)MV現場有兩名工作人員確診新冠肺炎,當日(11/2)有份參與演出的C AllStar成員陳健安(On仔)今天(17日)於Instagram宣布確診。(資料圖片)


On仔亦有分享確診後症狀包括:「Day1:喉嚨痕。Day2:味覺無咁敏感,乾咳,頸痛(如圖)。Day3:瞓覺少少發冷,少少發熱出汗,頭好赤痛,無胃口。今日:喉嚨痛,乾咳。」(Instagram:@on_callstar)


有份參與MV演出的樂隊ONE PROMISE鼓手Anton(馮卓然)今日(17日)宣布確診。(Instagram:@antonfung)


有份參與MV演出的樂隊ONE PROMISE結他手周天衡今日(17日)宣布確診。(Instagram:@tinhangc)


在《18樓C座》中聲演「大編輯」、「孤寒鐸」等多個角色的資深播音員李錦今日(17日)宣布確診,成為《18樓C座》第四個確診的員工。(商台網頁截圖)


47歲TVB節目主持伍文生於今日(17日)進入錄影廠前進行快速測試,事後證實初步確診。(網上圖片)


伍文生現為兒童節目《Hands Up》主持人,發現確診後已隨即取消一連串拍攝工作,據悉他於本月13日午膳期間與早前確診的另一主持潘靜文(Sherman)一同進食而被傳染。(資料圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!