掃呢頁CODE去手機

2022年2月19日 星期六

張偉文:張偉文證實確診 急送院接受治療 #張偉文

第五波疫情來勢洶洶,多間安老院舍相繼爆疫。現年69歲、住在太子一間安老院的「靚聲王」張偉文確診新冠肺炎,已被送往廣華醫院治療。其監護人方俊透露今日接到 ...






第五波疫情來勢洶洶,多間安老院舍相繼爆疫。現年69歲、住在太子一間安老院的「靚聲王」張偉文確診新冠肺炎,已被送往廣華醫院治療。其監護人方俊透露今日接到院舍電話指院內有一位職員染疫,經快速測試後同曾多位院友初步確診,其中張偉文已送往醫院。他續指張偉文患有腦退化及未有接種疫苗,現時仍未收到醫院方面的進一步消息,令他感到憂心忡忡。張偉文因患腰椎病不良於行,需要以輪椅代步,前年在酒店門外跌傷腳後入住護養院,不過他仍不言休,去年12月在文化中心舉行演唱會,坐住輪椅獻唱。


護老院爆發疫情


方俊透露張偉文所住的大廈有兩間護老院,另一間護老院先爆發疫情,直至昨日(18日)張偉文入住的護老院有職員確診,於是今日(19日)遂安排所有院友及職員接受快速測試,發現有數位長者受感染,張偉文正是其中一位:「我好肯定張偉文唔係今日先確診,因為聽番院友講佢早一兩日已經唔舒服,喉嚨痛同覺得好攰。入面有幾個院友確診,得兩個比較嚴重嘅送院,其中一個係張偉文,因為佢有長期病患。你諗吓其他確診咗又唔走得嘅院友,只係等死,睇吓邊個死先,入面全部都係七老八十。」


方俊稱跟張偉文已失聯一段時間,自從農曆新年前陪對方覆診後就未有再見面:「佢電話好耐冇叉電,加上佢記性唔好腦退化,護老院又唔畀探病。我聽護士講佢成日發脾氣,因為疫情佢冇得出去,又冇人探佢。」他無奈表示自己甚麼也做不到,亦救不到對方:「就算我喺醫院救到佢出來,我都冇人手照護佢,因為我媽咪都係腦退化,我實在照顧唔到兩個人,好無助。依家醫院又唔畀探病,又冇通知護老院同我情況,都唔知佢上咗房未。我聽日會親自去醫院問吓佢上咗病房未同病情。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!