掃呢頁CODE去手機

2022年4月8日 星期五

金宵大廈2|陳山聰全裸露股「香港限定」 內地觀眾不滿冇得睇 #金宵大廈2 #陳山聰

《金宵大廈》在2019年播出時贏盡口碑,續集《金宵2》自然一樣受歡迎,除了本地劇迷睇得投入之外,亦吸引到不少內地觀眾追看。不過作為TVB與內地平台優酷 ...






《金宵大廈》在2019年播出時贏盡口碑,續集《金宵2》自然一樣受歡迎,除了本地劇迷睇得投入之外,亦吸引到不少內地觀眾追看。不過作為TVB與內地平台優酷的合拍劇,《金宵2》未有在優酷播出,而是在TVB內地官方平台「埋堆堆」獨播,而且要付費成為會員才可以睇到最新一集,但原來內地網民所看的只是刪減版,劇中的恐怖情節、驚悚畫面等都被Cut,而山聰全裸露股的一幕就被「打格仔」,不少網民對於未能睇到原版大感失望,更紛紛留言表示不滿。

點擊下圖睇香港版及內地版對比:

內地版被打格處理。(影片截圖)


近鏡。(影片截圖)


TVB版全裸露股。(影片截圖)


睇到成個人。(影片截圖)


睇到成個人。(影片截圖)


睇到成個人。(影片截圖)


暈咗。(影片截圖)


暈咗。(影片截圖)


記錯左右。(影片截圖)


提到劇集內地版經過修剪及刪減,山聰就表示無奈:「我冇睇過內地版,但都好感謝金宵迷嘅支持,好多人都好緊張我係邊個,係咪真係死咗,而呢個亦正正係我哋嘅特色,想有呢個效果。雖然刪減係感覺爭啲,但我都知因為套劇題材比較敏感、大膽,畫面驚悚,所以冇辦法,我都控制唔到。(全裸演出被Cut會唔會可惜?)咁我個『八月十五』又唔係咁需要睇嘅,唯有靠佢哋幻想下啦,同埋我都只會做一次,睇到後面就會知係全裸有原因嘅。(會唔會諗下點補償返?)真係冇辦法,就算我再Post都會Block咗我,內地唔容許,睇下以後點畀返啲甜頭,拍多啲好戲啦。」

點擊下圖睇更多絕密劇照:

(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


官方單元海報 2,伍詠薇、蘇皓兒主演的《雙魚》。


官方單元海報 3,韋家雄、林子善主演的《城寨英雄 GO!》。


聰嬅 CP 這次的愛情故事由一杯咖啡展開。


山聰嘅角色外表睇落冇乜特別,但實際就相當變幻莫測,仲鬼咁神秘。


施嬅今次嘅個角色冇咁旖旎動人,反而多咗份現代女性嘅堅靭及知性美。


早為觀眾受落的聰嬅 CP,這次再度合作亦有不少親密場面,且全程默契十足。


《金宵》第一季的招牌唯美動人場面,新一季又點會欠奉。


呢個場口嘅相關預告釋出後,即掀起網民熱烈討論及媒體關注。


李施嬅在第一季大晒自然淒美喊功,呢一季佢再度挑戰喊戲,唔知又能唔能夠再有突破呢?


施嬅喺劇入面另一個角色係精神科醫生。


山聰則係佢嘅病人,二人相關身份的互動,與主線的愛情故事到底又有冇關係呢?


黑貓靚寶今季都會出現。


但係今季佢同施嬅嘅互動會有所不同。


上季主演之一的張彥博,今季亦會現身。


佢同上季一樣同山聰有大量互動場口,到底佢哋今季又是敵定是友呢?


上季飾演瘋狂搶 B 魔人嘅趙希洛,據聞今季亦再次有唔錯嘅發揮。


以「奇情」做主打嘅《金宵 2》,今季自然亦有唔少驚心動魄場面,其實睇海報都感受到。


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


(《金宵大廈2》劇照)


其實今次不但是山聰首次「露股」上陣,更是他拍劇以來尺度最大的一次:「絕對係有史以嚟最大嘅一次,就係咁先矜貴。(接唔接受到再豁出去正面全裸?)嘩,梗係唔會啦,我作為一個爸爸,就算遮遮掩掩嗰啲我都接受唔到,我要對得住爸爸呢個身份。如果正面全裸我就去咗日本藝能界啦,但我唔想開拓呢條路線。」最後山聰亦再次感謝一班劇迷的支持,希望大家繼續追看!

再續前緣。(IG@joelshanchung)


兩父子。(IG@joelshanchung)


兩父子。(IG@joelshanchung)


兩父子。(IG@joelshanchung)


一家三口。(IG@joelshanchung)


一家三口。(IG@joelshanchung)


溫馨。(IG@joelshanchung)


有網民發現陳山聰沒有現身,原來他做廿四孝老公為太太Apple慶祝生日。(IG/ @joelshanchung)


慶祝生日。(IG@joelshanchung)


可愛。(IG@joelshanchung)


溫馨。(IG@joelshanchung)


(IG@joelshanchung)


(IG@joelshanchung)


可愛。(IG@joelshanchung)


可愛。(IG@joelshanchung)


型。(IG@joelshanchung)


好Sweet!(Instagram@joelshanchung)


好Sweet!(Instagram@joelshanchung)


好Sweet!(Instagram@joelshanchung)


甜蜜!(Instagram@joelshanchung)


甜蜜!(Instagram@joelshanchung)


甜蜜!(Instagram@joelshanchung)


好爸爸!(Instagram@joelshanchung)


好爸爸!(Instagram@joelshanchung)


好爸爸!(Instagram@joelshanchung)


好爸爸!(Instagram@joelshanchung)


好爸爸!(Instagram@joelshanchung)


Family Man。(Instagram@joelshanchung)


好朋友。(Instagram@joelshanchung)


好朋友。(Instagram@joelshanchung)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!