掃呢頁CODE去手機

2022年4月8日 星期五

Frankie@MIRROR曾因《造星》對唱歌有陰影:現場唱一句都好大壓力 #MIRROR

MIRROR成員陳瑞德(Frankie)最近藉ViuTV劇集《IT狗》Never一角入屋,他日前接受加拿大中文電台訪問時,被問到有否想過在音樂上發展, ...




MIRROR成員陳瑞德(Frankie)最近藉ViuTV劇集《IT狗》Never一角入屋,他日前接受加拿大中文電台訪問時,被問到有否想過在音樂上發展,爭取推出個人單曲的機會,他坦言自己還未到合適時機:「我未同花姐講過,但係花姐睇到報道之後都會知道我嘅答案。我之前出道嘅時候好冇自信,所以令我講嘢把聲顯得好沉,但係自從我學咗演戲同唱歌之後,我開始改緊自己口型同聲線上嘅習慣,但係仍需努力,未ok住,等多陣睇下之後嘅意欲點再同花姐提出。」

唱團歌都有壓力

回想起MIRROR去年的演唱會,Frankie也有一段獨唱環節,原來他在參加過《全民造星》後,一度對唱歌有陰影:「我直頭覺得唱歌呢……《全民造星》唱歌嘅表現令我留下咗啲唔好嘅回憶,其實我出咗道之後有一段時間係好怕唱歌,就算係團歌都好,你要我現場唱一句,我都好大壓力,好驚。但係慢慢發覺做戲、唱歌、跳舞呢啲藝術性質嘅嘢都係相通,慢慢每一樣都好鍾意。最鍾意嘅都係跳舞,之後係戲劇,唱歌依家都鍾意,唔會差好遠。」

再談「皮皮」暱稱由來

外界都知道Frankie有「皮皮」這個暱稱,之前他說過是因為身邊好友把英文名字讀得快後得來,但在這次訪問中,Frankie則道出另一個講法:「呢個名唔係我自己改,而係朋友幫我改嘅。話說嗰陣喺排舞室上堂練舞,我記得嗰陣我好專心咁坐咗喺度睇返自己playback,啲朋友叫極我都唔認。於是佢哋試咗好多個名,『粉皮』、『阿粉』、『阿皮』等等,點止叫到我『皮皮』嘅時候,我就即刻應佢哋問『乜事?』於是朋友就開始叫我呢個名。」

自認樂觀派 情緒差時揀獨處

在《IT狗》中,Never口中經常說著一句「樂觀地悲觀,係我嘅價值觀」。至於現實中的Frankie則認為自己是樂觀派:「就算係有悲觀嘅時間,我都係選擇獨處,或者自己匿埋。我會處理好自己情緒,出嚟見返朋友、觀眾,我都係畀大家見到樂觀一面居多,呢一點同Never好唔同。」他又說如果有機會出個人單曲,希望透過音樂作品探討情緒病問題。

01娛樂明星相簿,即CLICK


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!