掃呢頁CODE去手機

2022年4月25日 星期一

Chill Club年度推介|張敬軒唔覺自己失落男金:人哋唔係應分要畀 #張敬軒

《ChillClub推介榜年度推介21/22》在昨晚(24/4)完滿結束,張敬軒雖然今晚只憑歌曲《俏郎君》贏得歌曲獎,但他坦言今晚演出非常精彩,在台下 ...




《Chill Club推介榜 年度推介21/22》在昨晚(24/4)完滿結束,張敬軒雖然今晚只憑歌曲《俏郎君》贏得歌曲獎,但他坦言今晚演出非常精彩,在台下也十分享受,更令他為製作心愛的Hip-hop、R&B曲風的作品打了一支強心針。他又點名稱讚MC $oho & KidNey與MIRROR合唱《Black Mirror》的表演:「我覺得佢哋係勁、係叻,兩組新嘅、唔同嘅、又有影響力嘅團隊撞埋一齊嘅衝擊力,就算我作為網民一份子,或者觀眾,我都覺得好熱血。」

至於今晚爆冷不敵Anson Lo無緣男歌手金獎,甚至歌手獎三甲不入,軒仔直言:「人哋唔係應分要畀嘅!其實我覺得唔係失落,正如今年1月1號喺台上面講,今年我要以新人姿態示人,因為有好多新嘅音樂單位,佢哋嘅表演、諗法、創意,我覺得其實係超越咗我哋呢代,起碼超越咗我先。所以我覺得要重頭開始,如果作為一個今年嘅新人,今日(昨日)已經有得上台攞歌曲獎,已經好感恩。同埋好開心見到Chill Club頒獎禮同傳統嘅好唔同,例如佢哋有將組合同樂隊分開,呢一步係好專業。」

談到演唱會復辦在即,軒仔坦言過去一直抱觀望狀態,因應政府防疫規例而改變,例如現時入座率只能有五成,為接待所有已購票觀眾,現時只能加開場次接待,感恩觀眾過去沒有退票,繼續支持。問到現時從8場加至16場,在嘉賓上是否已有人選,軒仔則透露在嘉賓陣容上的另一個隱憂:「其實心裏面都有啲打算,但係依家唔係得我一個重新郁返,而係成個行業重新起動,大家都變得好忙,我反而擔心之前應承咗嘅嘉賓,今次可能未必嚟得到,但係我哋都盡最大嘅努力。」問到會否再有加場空間,軒仔直言:「唔好啦掛!其實演唱會有得加場係好感恩嘅事,但係自己要有最好嘅狀態。例如上次唱咗10場,嗰10場狀態都好好,我覺得係有史以來最穩定嘅一個演唱會,今次都係抱住前輩感恩嘅心態,做好呢16場先。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!