掃呢頁CODE去手機

2022年4月25日 星期一

Chill Club|Anson Lo爆大冷奪男金兼年度歌曲:唔會放棄做跳唱歌 #Anson Lo #盧瀚霆

「ChillClub年度男歌手」由林家謙奪得銅獎,而姜濤則奪得銀獎,姜濤表示:「我記得上年講過我地會成為亞洲第一,其實今日大家已經係我心中嘅亞洲第一, ...




「Chill Club年度男歌手」由林家謙奪得銅獎,而姜濤則奪得銀獎,姜濤表示:「我記得上年講過我地會成為亞洲第一,其實今日大家已經係我心中嘅亞洲第一,我真係愛呢個地方,只要你地唔放棄我哋,我會永遠唱歌畀你哋聽。」





全場最爆冷事件發生了,盧瀚霆Anson Lo奪得「Chill Club年度男歌手」金獎,他說:「我覺得我需要多謝MIRROR,四年前如果唔係有MIRROR,冇人會想留意Anson Lo呢個人,我哋最近每一個成員都有一種好疲倦嘅感覺,我想講我哋幾累都好,我哋都唔會放棄,我哋每一日都做緊鍾意做嘅嘢,我應承你哋!」

Chill Club頒獎禮︱MIRROR奪組合金獎 Anson Lo奪男金兼年度之歌

Anson Lo亦奪得「Chill Club 年度歌曲」,他表示:「我唔會放棄我鍾意做嘅跳唱歌。」

Anson Lo盧瀚霆是《2021年度社交媒體風雲人物》得獎者之一。(IG圖片)


相比《Megahit》的陽光、活潑,《Mr.Stranger》則展示Anson Lo暗黑、型格一面。(資料圖片)


Anson Lo才剛完成新戲拍攝,隨即要連踩40小時投入新工作。(ig圖片)


Anson Lo首次出現在The 100 Most Handsome Faces名單之中,結果將在年底公布。(IG圖片)


Anson Lo。(影片截圖)


Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


Anson Lo盧瀚霆個人第七首單曲《Megahit》首播,3個多月內已破千萬點擊。(IG:@ansonlht)


Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


Anson Lo盧瀚霆問粉絲最愛心型頭、平陰頭還是半all-back頭。(IG:@ansonlht)


樂壇頒獎禮2022,眾星雲集,獨家靚相即將上載於「明星相簿」!粉絲們想快人一步,


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!