掃呢頁CODE去手機

2022年4月25日 星期一

Chill Club:Anson Lo奪男歌手金獎被指造假 姜濤粉絲:早知睇無綫! #Anson Lo #姜濤 #盧瀚霆

ViuTV主辦的《CHILLCLUB推介榜年度推介21/22》頒獎禮今晚(24日)舉行,AnsonLo(盧瀚霆)力壓好兄弟姜濤首奪「年度男歌手」金獎, ...






ViuTV主辦的《CHILL CLUB推介榜 年度推介21/22》頒獎禮今晚(24日)舉行,Anson Lo(盧瀚霆)力壓好兄弟姜濤首奪「年度男歌手」金獎,他更憑《Megahit》攞得「年度之歌」,不過網上有人支持,亦有反對聲音,有人覺得賽果「造假」,瘋狂洗板,有粉絲戥姜濤不值:「Anson Lo攞獎不能服眾,姜濤攞獎服眾啲」、「早知睇無綫」,甚至對Anson Lo作出人身攻擊,反應非常激動。Anson Lo上台攞獎時坦言呢刻好緊張,他表示自己唔會放棄:「我會繼續去做自己鍾意嘅跳唱歌,多謝大家對我嘅包容,我知道自己仲有好多不足,仲有好多地方要改善,我唔會唔理。」


Anson Lo得男歌手金獎時,指要多謝MIRROR隊友:「我哋踏入出道第4年,唔係MIRROR嘅出現,冇人會想留意我、關注我,最近我哋每一個成員好似有啲好疲倦感覺,其實我哋12個幾攰都好唔會嫌攰,因為我哋做緊我哋鍾意嘅嘢,我哋會續努力。」而男歌手銀姜濤,姜濤說:「上年我講過相信我哋將來會成為亞洲第一,我覺得今晚在座各位已經係,我好愛呢個地方,只要大家唔放棄我哋,我會永遠唱歌畀大家聽。」銅獎得主是林家謙,他坦言對自己創作比較有信心,但最近都有試唱人哋的歌,感覺都幾好。


「年度女歌手」金銀銅獎分別是鄭欣宜、Serrini及陳蕾,欣宜上台拎獎時說:「多謝各位投票畀呢個死中女。」Serrini表示今晚叫阿妹來睇騷,但阿妹拒絕,不過當她告之有MIRROR同林家謙,阿妹即問時間地點。


而MIRROR則以大熱姿態奪得「年度組合」金獎,銀獎是C AllStar,ERROR得銅獎,而MIRROR及成員成頒獎禮大贏家,合共擸得9個大獎。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!