掃呢頁CODE去手機

2022年5月31日 星期二

72歲黎彼得病癒精神爽利亮相TVB 病中被迫聽話:嫖賭飲吹戒晒! #TVB

雖則與TVB戲劇科關係冷淡,惟黎彼得近日仍上鏡接受TVB娛樂新聞台訪問。黎彼得病癒後氣色紅潤、精神爽利,他笑言:「多謝醫生醫我啦!」問到病中的他是否消 ...




雖則與TVB戲劇科關係冷淡,惟黎彼得近日仍上鏡接受TVB娛樂新聞台訪問。黎彼得病癒後氣色紅潤、精神爽利,他笑言:「多謝醫生醫我」問到病中的他是否消 ...






雖則與TVB戲劇科關係冷淡,惟黎彼得近日仍上鏡接受TVB娛樂新聞台訪問。黎彼得病癒後氣色紅潤、精神爽利,他笑言:「多謝醫生醫我」問到病中的他是否消瘦不少,黎彼得說:「瘦又唔瘦,不過又係年齡問題去到咁上下年紀呢,就要派彩㗎啦,睇吓你以前私生活究竟檢唔檢點,正常」

黎彼得自言已十分幸運:「(體重)都唔好增加啦,肥又死,瘦又死。總言之都係臉色好囉。以前老人家都有幾聲咳,好彩我冇,都好好彩㗎托賴托賴。」他又透露已戒掉所有壞習慣:「而家被迫聽話囉,其實個心都囉囉攣㗎,都好想咩㗎!但而家嫖賭飲吹戒晒嚕!」

黎彼得病中獲黃宗澤(Bosco)送上暖意,他大讚對方待人好又孝順,是「值得發達嘅人」。雖然二人並無正式上契,但黎彼得不介意認對方做契仔,他說,「佢同新聞界講過話認咗我做契爺嘅,我與有榮焉啦,有個咁好嘅契仔。」

同於《愛·回家》演員陳浚霆亦有對黎彼得噓寒問暖,黎彼得直認與陳浚霆媽媽熟稔,稱讚對方家教好,「有個咁嘅仔不得了。」他重申如今是半退休狀態:「有得做固然好啦,循序漸進,又唔好捱啦,唔好用個捱字,有個寄託」

問到是否與TVB關係破冰,黎彼得接受《香港01》訪問時表示是綜藝部邀請他,他說:「因為我是雙重身份,是藝員也是作詞人,接受訪問時嘉賓,而找我的人是綜藝部經理,唔關劇組事。」黎彼得坦言仍有與《愛·回家》監製林建祥茶敘,問席間有否談到幾時重回劇組,他說:「多情偏遇無情者,惟有江湖再見吧!」珍姐方面則指:「不見也罷,不欲再吃閉門羹。」

同場加映:

姜濤在紐約遊覽。(IG@keung_show)


睇鴨仔。(IG@keung_show)


姜濤邀請街頭詩人作兩首自己和MIRROR的詩。(IG@keung_show)


同行者笑姜濤話畀人知自己係「Famous singer in Hong Kong(香港知名歌手)」。(IG@keung_show)


姜濤都笑咗話自己「唔知醜」。(IG@keung_show)


好耐心聽對方首詩。(IG@keung_show)


姜濤好鍾意首詩。(IG@keung_show)


姜濤又造訪The McKittrick Hotel,(IG@keung_show)


睇騷。(IG@keung_show)


影好多相。(IG@keung_show)


影好多相。(IG@keung_show)


影好多相。(IG@keung_show)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!