掃呢頁CODE去手機

2022年5月22日 星期日

利穎怡受襲後被調回廠景 避談崗位調動:總之我有繼續做《東張》 #利穎怡

今日(22/05)利穎怡出席活動時接受《香港01》訪問,並直認有受到壓力。她說:「一定會造成一啲壓力,咁我而家都好返好多,同埋會積極面對。好似今日以苗 ...






今日(22/05)利穎怡出席活動時接受《香港01》訪問,並直認有受到壓力。她說:「一定會造成一啲壓力,咁我而家都好返好多,同埋會積極面對。好似今日以苗圃大使出席活動,都好有意義同埋可以幫到更多人。」

她續說:「好多謝大家關注,我哋都有汲取意見同埋調節,希望做到一個更好嘅《東張》。」TVB高層有沒有關心?她回答:「《東張》好似一個大家庭咁,所以都會互相支持,佢哋都好撐我,send好多信息慰問我。當中都有時間畀我休息,我都重拾返工作啦。」

有網民留言到,利穎怡似是被調回廠景,大部份外景工作都交由何沛珈、李旻芳、梁麗翹等人負責。被問到最近的安排工作時,利穎怡就避談自己崗位的調動,說:「ehh,而家都有繼續做《東張》,同時間都會拍劇。我係一個藝人,我都想喺唔同範疇發展,做《東張》之餘都會拍劇,而家都傾緊啲小生意,之後都會做舞台劇等等。」

會不會避開危險工作?她回答:「工作都唔係我安排嘅,其實公司都係平均分配畀每一位主持。總之我有繼續做《東張》,大家可以放心。」

1. 利穎怡去年台慶穿上緊身閃片晚裝。(IG@joannyle)


不吝嗇大騷好身材。(IG@joannyle)


騷美背。(IG@joannyle)


(IG@joannyle)


好開心咁。(IG@joannyle)


仲有美腿。(IG@joannyle)


2. 利穎怡同友人食飯,穿上性感洋裝。(IG@joannyle)


多數露上身。(IG@joannyle)


好sweet咁。(IG@joannyle)


3. 她在節目中曾因一字膊緊身衫惹起網民討論。(節目截圖)


4. 平時都係以一字膊為主。(IG@joannyle)


又係好性感。(IG@joannyle)


5. 黑色背心裙,優雅又性感。(IG@joannyle)


6. 她拍新年節目時亦不畏寒,穿上緊身紅色連身短裙,仲有黑絲襪。(IG@joannyle)


7. 她行山必配運動內衣。(節目截圖)


標準配備。(節目截圖)


運動裝。(IG@joannyle)


運動裝。(IG@joannyle)


8. 她拍劇時曾以蒲妹打扮亮相。(節目截圖)


都係黑絲襪。(節目截圖)


9. 這套雖然比較密實,但依然盡騷到好身材。(IG@joannyle)


10. 這套少女味濃,簡單青春。(IG@joannyle)


點擊睇利穎怡其他靚相。(IG@joannyle)


好靚。(IG@joannyle)


好靚。(IG@joannyle)


正。(IG@joannyle)


正。(IG@joannyle)


(IG@joannyle)


(IG@joannyle)


(IG@joannyle)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)


(節目截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!