掃呢頁CODE去手機

2022年5月22日 星期日

唐詩詠:唐詩詠重提前度出軌經歷 難忘被男友狂Check電話 #唐詩詠

藝人唐詩詠(Natalie)現身節目《絲打圍爐》接受主持人楊詩敏(蝦頭)和連詩雅(Shiga)的訪問,大談舊情史。Natalie指自己擁有很強的第六感 ...






藝人唐詩詠(Natalie)現身節目《絲打圍爐》接受主持人楊詩敏(蝦頭)和連詩雅(Shiga)的訪問,大談舊情史。Natalie指自己擁有很強的第六感,在拍拖的過程中很快便會知道對方出軌,並指沒有一個女性會忍受到另一半出軌的行為,奉獻各位千萬不要找對方出軌的證據,表示:「當你開始睇對方電話,你係停唔到。而嗰樣嘢係會不停重覆,我搵到佢出軌證據,但嗰刻你會唔會選擇分手呢?可能又唔會,我試過不停搵啲嘢去令自己死心,但又冇死心,可能你亦Feel到佢愛我,女人一旦感受到愛就好難放棄。不停去搵證據嘅過程其實好戇居,係好傻,點解要令到自己咁唔開心。」她又表示後來不再看男朋友的電話,可能對方都會出軌,自己亦有可能被蒙在鼓裡,表示:「千祈唔好去搵證據!真係好戇居,好戇居,個天總會有一日話你聽,佢係出咗軌。」


談到愛情中最失望的經歷,她表示曾經有一位前度對自己非常不信任,並要求Check她的電話,她說:「佢食緊飯又睇,瞓覺前又係咁睇,佢係睇晒你同嗰個人嘅所有對話,佢會睇晒兩年嚟講過啲咩,點解我會知道呢?就係嗌交時,佢突然講一句,你曾經有同佢講過呢句說話,我自己都唔記得咗,但佢好有信心話你講過。」她覺得對方非常不信任自己,因而成為最失望的愛情經歷。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!