掃呢頁CODE去手機

2022年5月16日 星期一

余曉彤:余曉彤為攝影師好友罕有拍性感照勁怕走光 #余曉彤

藝人余曉彤(Hidy)最近義務為攝影師好友的攝影集擔任模特兒,以相片表達女生自然流露的一刻以及發掘未知的一面。Hidy在相中罕有以性感造型上陣,包括真 ...






藝人余曉彤(Hidy)最近義務為攝影師好友的攝影集擔任模特兒,以相片表達女生自然流露的一刻以及發掘未知的一面。Hidy在相中罕有以性感造型上陣,包括真空及內衣,她坦言拍攝時心情又驚又緊張,心口掛個勇字:「因為太耐冇影相,加上咁性感,就算以前我都好少影啲咁性感嘅相,所以面對攝影師都有少少尷尬,我表面上都做到好專業,好似冇嘢咁,但其實有啲頂硬上感覺,心入面好驚,又怕走光,又擔心有啲肥肉唧咗出嚟,其實我同個攝影師識咗好多年,我對佢好信任同放心,但佢始終係男攝影師,我會有少少心理障礙。」


而為保持身形,Hidy在拍攝當天及前一天都不敢進食,並每日勤練腹肌:「我最注重係個腹肌,呢段時間不斷練腹,想操好條馬甲線。」幸好出來效果很好,未有白費工夫,她笑言:「多朋友見到啲相,個個都嘩嘩聲,話我平時收收埋埋,其實我向來係有少少身材嘅,哈哈!個作品好多人鍾意,希望可以畀人見到我唔同一面,唔係淨係打女或者好Sporty,我都可以感性。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!