掃呢頁CODE去手機

2022年5月2日 星期一

何嘉莉:全家確診壓力沉重!何嘉莉放低歌手夢轉型自強 #何嘉莉

藝人何嘉莉去年翻唱自己的經典歌《兩種人》,又開騷為復出樂壇試水溫,不過今年初她突然轉投模特兒公司,簽約經理人Kim旗下,放低追逐歌手夢,決心轉型。做完 ...






藝人何嘉莉去年翻唱自己的經典歌《兩種人》,又開騷為復出樂壇試水溫,不過今年初她突然轉投模特兒公司,簽約經理人Kim旗下,放低追逐歌手夢,決心轉型。做完演唱會之後,她確是重拾舞台熱情,找回那份滿足感,但轉型的想法無改變,她說:「覺得可以做一啲嘢,為女性發聲,支持大家,畀正面訊息。有時睇到報道,有啲女仕抵受唔住家庭壓力,終釀成慘劇。」她深深覺得在職女性不簡單,肩負的責任更多,比男人更強。


她透露新冠肺炎第五波來襲時,一家五口逐個確診,照顧家人令她飽受壓力,加速她變強人:「一路我守得好好,本身有潔癖,點知屋企逐個中,大女最先中,我堅守到最後一個,希望照顧好佢哋,屋企每日戴住口罩,洗手洗到爛。」她表示細女的新冠肺炎症狀最令她擔心:「佢發咗3日高燒及有幻覺,我都打過畀醫生和中過招嘅家長問,知道好多中招嘅小朋友會咁,發燒時發開口夢,話見到間房有Monster,瞓喺床以為自己跌,要我扶住,我心都好驚,好彩冇事。」


正面面對逆境


經歷全家染疫這半個月驚心動魄的日子,一度好迷失,情緒低落,她說:「知道自己要去釋放,唔好再鑽牛角尖,本身我都係一個多愁善感嘅人,會諗好多嘢。」她會透過時裝和畫畫從中抒發情緒,例如着一件顏色鮮艷的衫,令自己放鬆,早前報讀學習深呼吸課程,提醒自己放鬆緊張心情:「發覺自己會不自覺閉氣,依家會提醒自己要深吸呼,將壓力抒發出嚟,吸收正能量。」她指老公每日保持做運動,面對逆境十分正面。


疫下飛機「溶斷」,早前傳出Lillian任職飛機師老公Gerald Sze,受疫情影響遭公司削減一半人工,他們又要照顧分別9歲、4歲和3歲仔女,生活擔子很重,慶幸她和老公均很正面:「佢仲飛緊,一定係飛少咗,每月都返緊工嘅。以前佢飛得多啲,細路又返全日學,疫下唔同咗,大家喺屋企多咗,初時係好多爭拗。(同老公爭拗乜嘢?)好細微嘅事,可能食乜嘢,家常便飯事都會拗,大問題就冇,要互相遷就。」她覺得最感動是小朋友之間初初都多嘈交,慢慢磨合後,現在感情變得融洽。今年至今只外出吃過一餐晚飯,故母親節只留在屋企食飯慶祝,簡單平靜地過。


服裝提供:Blouses @Moiselle
髮型: Matt Chiu@Xenter Hair Salon

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!