掃呢頁CODE去手機

2022年5月2日 星期一

菊梓喬(Hana):關吳卓羲事?菊梓喬公然抱BB開工 疑秘密生仔 #吳卓羲 #菊梓喬

歌手菊梓喬(Hana)從來都唔掩飾有顆恨嫁的心,雖然同吳卓羲(Ron)的緋聞傳到好火熱,但兩個當事人答一句半句就算,又話係好朋友,Hana曾經講過好想 ...






歌手菊梓喬(Hana)從來都唔掩飾有顆恨嫁的心,雖然同吳卓羲(Ron)的緋聞傳到好火熱,但兩個當事人答一句半句就算,又話係好朋友,Hana曾經講過好想有自己的家庭,佢都好鍾意小朋友,日前她就在社交網上載抱B相,並留言:「帶我寶寶去開工。」網友搞笑問她:「幾時做了媽媽」、「好有母愛」,見到Hana錫BB面珠,她的粉絲不知幾恨:「我都想畀你抱抱和錫錫」、「我又要做你寶寶」,最爆有人直接笑她:「快啲同Ron生番個啦」!


Hana透露當日是Model為她的成立品牌影相,她純粹監場:「嗰日我做幕後咋,所以個頭好亂,個BB係朋友個仔,佢4個幾月大,佢好得意搞笑,一見到我就係咁笑啦,我講乜都笑,我攬住佢,佢就一味要我抱住佢,放低會喊囉,所以佢都唔放我走。」此外,Hana都有入圍美國網站舉辦嘅「全球百大俊男美女2022」,她感謝粉絲對她的支持。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!