掃呢頁CODE去手機

2022年6月5日 星期日

曾比特(Mike):曾比特內地開工掛住女友:希望盡快結婚! #曾比特

在內地爆紅的曾比特(Mike)接受電台節目主持人車淑梅訪問,他選唱此曲全因當年周星馳於電影《食神》中,穿着學生裝並配以這歌曲的畫面,令他印象難忘。對於 ...






在內地爆紅的曾比特(Mike)接受電台節目主持人車淑梅訪問,他選唱此曲全因當年周星馳於電影《食神》中,穿着學生裝並配以這歌曲的畫面,令他印象難忘。對於突然走紅,他說:「我唔覺得紅定唔紅,我冇太大概念。我最想戴住頂帽去旺角買格仔餅食。我只係一個普通人。如果要用四個字嚟形容,就係『不知所措』嘅感覺。」


Mike讀中三時獲得校內歌唱比賽冠軍,但沒增加自信心,從小到大自覺「唔靚仔,而且太肥」,當年參加《全民造星II》也考慮了很久:「我參加唔係因為姜濤效應,而係佢(節目)畀到我一份熱血嘅感覺。報名時我坐喺公司電腦前沉思咗一個鐘,填表後再諗多一個鐘,先決定『算啦Send』。其實我媽媽一直都鼓勵我放心去做,唔好太介意結果。我哋屋企唔習慣講好多嘢,但就總會感受到佢(媽媽)嗰種鼓勵,咁已經足夠!」Mike謂一直希望送自己的唱片給媽媽。從長沙回港後,他就會立刻去買咗張自己的唱片送給媽媽:「去買,因為台前幕後都付出咗好多,所以我自己都要出番一分力去支持!我嘅倩老師(歌唱老師陳倩妮)話希望可以喺紅館坐第一排睇我唱歌,呢個亦都係我嘅願望,係一個指標,一個肯定。幾時可以做到?我都想愈快愈好!」


「爆炸頭」是Mike的標記,原來這特別的髮型是遺傳自曾媽媽,全家人只有媽媽和他是天生「鬈毛」。對此,他覺得麻煩多於喜歡,故自兒時直至中學都把頭髮「剷青」,長大了才留長髮。他笑言自己要一段時間才能接受這個髮型,想不到現在它竟成為了標誌,希望它可以保持到60歲!


Mike早前提到跟林子祥合唱《單車》令他有一種遺憾的感覺:「爸爸喺我10歲時走咗。我5、6歲先由汕尾到香港同家人團聚,期間4年爸爸好忙,大家見面唔多。收到消息嘅時候,我上緊堂,學校職員帶我去醫院,我唔知發生乜嘢事,喺的士上我唔明佢講乜嘢『冇事冇事』,去到醫院就見到媽媽同姐姐喊到死去活來,原來爸爸已經走咗……我最難忘嘅就係我喺汕尾讀咗一個學期嘅一年班,喺香港再重讀幼稚園。」


讚炎明熹歌藝佳


提及同是汕尾人的炎明熹,Mike表示對方尚未出道已聽過她唱歌,並指她歌藝佳,人可愛,說話有趣,希望有機會合唱。他也欣賞陳奕迅是一個多變的藝人,為人友善風趣:「我哋第一次喺公司見面時佢化緊妝,當時我好緊張,偷睇佢,佢同我講聽過我唱歌,話我唱得好,叫我繼續努力。(有說你是其接班人?)我當然好多謝(讚賞),但係做接班人我好驚。我覺得作為一個歌手,做好每一首歌,一切由心出發已經好足夠!」Mike有個目標—希望大眾能從他的歌曲得到共鳴。


Mike現年28歲,現時身處內地湖南長沙,坦言好掛念女朋友:「我哋喺教唱歌嘅時候認識,感情愈嚟愈好,梗係要畀安全感佢。溝通好重要,為咗畀定心丸佢,我買咗部琴喺酒店練習,基本上我大部分時間都喺酒店房間。我哋拍拖差唔多6年,我希望盡快結婚,但諗起依家係(事業)起步階段,必須考慮將來嘅生活,(現在)要更加努力。我喜歡佢因為佢唱歌好好聽,無論生活上、舞台上佢都係一個好Charm嘅人,成日都有一個好吸引人嘅笑容。我鼓勵佢參加比賽,但係佢好怕醜。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!