掃呢頁CODE去手機

2022年6月5日 星期日

MIRROR|前夫宣布閂谷後極速收金生電話:佢正視同主動聆聽問題 #MIRROR

日前,有坐擁35.5萬「前夫」的「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」,版主宣布8月將永久關閉群組並怒轟:「當鏡粉係ATM係水魚,錢係要賺,但 ...




日前,有坐擁35.5萬「前夫」的「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」,版主宣布8月將永久關閉群組並怒轟:「當鏡粉係ATM係水魚,錢係要賺,但食相唔係咁難睇掛。」去年7月成立的「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」,成為一班「前夫」圍爐分享太太女兒迷上MIRROR的生活日常,轉眼間已有35.5萬會員。版主6月2日晚宣布:「我對今次Mirror演唱會嘅安排感到極度不滿,為此,我宣布將會於Mirror演唱會後永久關閉『我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組』。感謝各位喺呢一年時間嘅關注及支持,同埋我兩位有咩事都撐我嘅Admin。」

「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」版主宣布8月關閉群組。(FACEBOOK截圖)


「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」版主宣布8月關閉群組。(FACEBOOK截圖)


MIRROR演唱會門票被炒至44萬 (網上圖片)


MIRROR人氣強勁


MIRROR人氣強勁


MIRROR代言的廣告一個接一個。(網上圖片)


(官方相片)


(官方相片)


(圖片來源:Mirror MV截圖)


MIRROR終於在上月25日推出2022年的第一首團歌《Innerspace》。(葉志明攝)


MIRROR人氣強勁


Mirror演唱會的門票掀起撲飛潮,有傳票價已經被「黃牛黨」炒至6萬元。


(資料圖片)


(資料圖片)


信和中心的明星精品店,都在當眼位置擺放MIRROR的商品。(羅偉文攝)


MIRROR好投入。(劉傳謙攝)


MIRROR在2022年首支團歌《Innerspace》今晚首播。(MV截圖)


ViuTV開台六年,成功造就出人氣男團MIRROR。


MIRROR。(直播截圖)


組合與樂隊分開爭獎,意味其他組合不用再擔心與樂隊的比較,可以集中火力直接與MIRROR對決。(資料圖片)


自谷主出post後,外界反應不一,有人說他以群主以名威脅ViuTV,有人則大讚他說出事實,不過谷主潛水多日未再有進一回應。不過今日,他終於再次出post,更指已收到ViuTV高層金廣誠致電了解事件,但看來未有收回閂谷的決定。

谷主回應:

谷主回應


谷主回應


谷主回應



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!