掃呢頁CODE去手機

2022年11月18日 星期五

梁麗翹:平時收開農地同股票 梁麗翹老公送基金賀生日 #梁麗翹

《東張西望》主播梁麗翹(Nicole)日前生日,除了獲老公安排了一餐浪漫晚餐外,對方還送了Nicole一分非常實際的禮物,她表示:「老公以往生日都係送 ...






《東張西望》主播梁麗翹(Nicole)日前生日,除了獲老公安排了一餐浪漫晚餐外,對方還送了Nicole一分非常實際的禮物,她表示:「老公以往生日都係送農地、股票,今年就送咗類似儲蓄嘅貨幣市場基金畀我,其實講到尾都係想幫我投資儲錢。」


原來不止老公投資有道,本身Nicole亦是理財達人,之前她在網上拍攝不少關於Keep Fit、減肥的視頻,最近拍了一條視頻分享理財心得,她稱:「我之前拍咗好多開箱視頻,啲人覺得我大把錢,其實大部分奢侈品都係我自己儲錢買,我份人工比上不足、比下有餘,當然單靠份人工係滿足唔到我購物欲望,我個理財方法第一係儲蓄,我會將我收入嘅三分之一儲起,呢個習慣由我16歲教琴時已經開始,第二就係投資,有人買地、買樓、買包包同名錶,我覺得我最成功嘅投資係一隻手錶,原價係30幾萬,高峰期升值到二百萬,另外我都有買貨幣基金。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!