掃呢頁CODE去手機

2022年11月18日 星期五

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】沙律分手後首談保錡 自爆可能唔再拍拖 #保錡 #張沛樂 #沙律

「性感女神」張沛樂(沙律)雖然擁有天使臉孔和33E魔鬼身材,但感情路似乎較崎嶇,自2021年初與男團ERROR成員吳保錡公開戀情後一直不被看好,及後男 ...






「性感女神」張沛樂(沙律)雖然擁有天使臉孔和33E魔鬼身材,但感情路似乎較崎嶇,自2021年初與男團ERROR成員吳保錡公開戀情後一直不被看好,及後男方爆出多宗負面新聞,沙律仍愛得義無反顧,直至本年初2人戀情告吹。沙律受訪時首次公開感謝前男友令自己成長,更揚言可能不再拍拖,即看本集《#娛樂Hashtag》!


沙律入行後曾公開兩段戀情,包括於2019年底和平分手的演員林耀聲,以及本年初低調分手的保錡。她直言分手均是緣分使然:「緣分驅使你哋相聚同分離,然後你又會遇到其他人,呢啲事係好自然。」問到當初與保錡經常高調放閃,為何分手卻未有交代,她笑言大眾不用太好奇:「其實最好就係咩都唔好講,唔好設陷阱畀自己跳,最舒服嘅關係係唔使解釋太多事。」並感謝前男友保錡令她成長不少:「我好感恩有佢出現,佢令我有更好嘅自己。」


既然回復單身,一定有不少裙下之臣發動攻勢,但沙律揚言不用別人追求,一切只講求時機,順其自然便會在一起。而她擇偶從不看外表,只追求無條件的愛,但笑言這世間不會有:「我係要一個充滿愛嘅人,我覺得做人最緊要係善良,好肯去幫所有人,唔好計較名同利。」


因為工作關係,沙律不時要性感示人,她不諱言若另一半不能接受定會分手:「即係佢唔係真係愛我,而係佔有欲。」若相反是對方很愛追蹤身材很好的女生,並經常調戲她們呢?沙律認為任何人也有其獨立自由意志:「佢開心就做」問到豈不是對對方沒任何執着?沙律直認並表示:「可能遲啲唔拍拖㗎喇!」到底已由性感女神轉化成佛系女生的沙律,面對殘酷二選一時會作何選擇?想知道便要看本集《#娛樂Hashtag》!


場地:劉一手重慶火鍋



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!