掃呢頁CODE去手機

2022年11月18日 星期五

炎明熹(GiGi):「聲夢人氣王」炎明熹久別重逢曾比特:明顯瘦咗 #曾比特 #炎明熹 #聲夢

「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)與歌手曾比特(Mike)下午現身將軍澳電視城,為台慶表演環節「聲生不息福祿壽」排練。Gigi表示已後久沒與Mike碰面 ...






「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)與歌手曾比特(Mike)下午現身將軍澳電視城,為台慶表演環節「聲生不息福祿壽」排練。Gigi表示已後久沒與Mike碰面:「我哋有聯絡嘅,主要講今次表演首歌嘅分工。(有冇覺佢唔同咗?)最明顯瘦咗,但但爆炸頭依然係爆炸頭。」她表示年少時有收看「福祿壽」節目,大讚眾主持扮嘢及搞笑功力深厚,更擔心當晚表演唱歌時會忍不住笑:「朋友教我唔好望樣淨係望佢哋個鼻,但我擔心佢哋抖氣會撐大個鼻哥窿我會忍唔到笑,不過歌會繼續唱但會顫抖。」問到會否擔心主持人扮她取悅觀眾?她笑言絕不介意,最重要令大家開心,還教路可怎樣扮她:「佢哋可以用眼線筆劃一條條頭髮好似Barcode咁。」她又自爆很想抽中台慶大獎,問到甚麼獎品如此吸引?她卻大賣關子以火星話回答:「聽講今年個大獎前所未有,係可以去第二個地方嘅嘢嚟。」


至於Mike則表示回內地工作8、9個月,很想念香港美食:「好掛住格仔餅,內地有雞蛋仔但冇格仔餅,一返嚟香港放低行李先去整個頭,然後就即刻去咗買幾塊食。」他表示回港後暫作休息,公司已安排了多項工作於12月開工,包括樓盤廣告及推出單曲。談到有指他大呻被公司放逐內地,他説:「內地有經理人跟住我,一直同公司有溝通,公司亦一直有支援我。(冇嘢呻?)主要都係呻內地冇格仔餅囉,大家知我鍾意食嘅嘢,哈哈。」他指於內地與多位前輩合作拍綜藝節目,是難得體驗,很感謝公司安排。問到會否重心放內地發展?他説:「會雙線發展,以造歌為例,廣東歌國語歌都要造,照顧到每一個喜歡我嘅人,唔會令佢哋失望。」談到早前有多位歌手相繼離開公司,他表示當時自己身處內地,回港後才向其他同事打聽:「係大家同公司理念唔一樣,據我所知冇鬧得好唔愉快嘅,當然希望大家有更好發展啦。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!