掃呢頁CODE去手機

2022年11月18日 星期五

陳展鵬:陳展鵬劉佩玥大讚郭子豪:演出不一樣嘅姦夫感覺 #劉佩玥 #郭子豪 #陳展鵬

藝人陳展鵬與劇中老婆劉佩玥(Moon)今晚(17日)現身無綫劇集《超能使者》飯局,Moon透露在今晚一集中會有重大轉折,故幾位演員相約邊看劇邊吃飯,M ...






藝人陳展鵬與劇中老婆劉佩玥(Moon)今晚(17日)現身無綫劇集《超能使者》飯局,Moon透露在今晚一集中會有重大轉折,故幾位演員相約邊看劇邊吃飯,Moon稱留意到近日網上討論區,很多網民推測之後劇情,創意無限:「有人話我小產後變植物人,我用腦電波控制展鵬嘅思想,我覺得真係好有創意,但當然唔係真」對於有網民指展鵬全家都是來自展鵬的幻想,展鵬否認:「唔係,咁我都係有阿媽生,亦真係有細佬,只係呢啲係以前定現在。(話你捉姦在床,你會殺咗Moon?)呢個迷思,今晚都會揭曉。」對劇情大賣關子,不過問到是否有其中一個超能使者會死?他就直認不諱:「我會死,不過有唐詩詠,佢嘅異能可以救番我,所以我可以無限復活。」Moon指詩詠的異能都有可能失靈,展鵬開玩笑指若自己在第12集就死,劇集就變神劇,Moon笑言:「嘩,你咁快死都可以喺宣傳海報入面企中間,咁咪好抵。」展鵬指自己不會這麼容易死,後續有很多事情發生。


另外,展鵬讚姦夫郭子豪演得好兼身材正,Moon附和說:「監製喺社交平台上載咗幾張姦夫喺床嘅相,佢演出不一樣嘅姦夫感覺,佢唔係落荒而逃,反而係宣洩主權。佢嘅上圍仲勁過我,佢贏咗,但我個頭圍就勁過佢。」她表示劇中所有演員的身形都弗到爆,故自己也不能輸蝕,加上她在戲中跟郭子豪的床戲也需要微露:「我喺《美麗戰場》入面肥過《超能使者》十磅,因為企喺展鵬隔離要瘦啲,加上喺《美》劇成日食,導演日日萬歲。」問到Moon現實中是否喜歡肌肉男?她認為無論肥瘦,最重要是健康:「我拍《美麗戰場》,阿Bob(林盛斌)好好攬,我差啲俾佢攬到斷肋骨,畀展鵬攬都好開心,感覺好Man,我對住佢成日心心眼。」她稱經常被指在劇中叫展鵬「老公」時太過Sweet,展鵬已婚人士身份說:「結咗婚就唔會咁叫,因為婚後女權至上,女人話事,我叫老婆就好溫柔,老婆叫我就好親暱咁叫『喂」或者叫『展鵬』。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!