掃呢頁CODE去手機

2022年11月13日 星期日

演唱會排練撞正拍戲 洪嘉豪曾壓力大到喺屋企門口喊:值得嘅 #洪嘉豪

第一次開個人騷的Kaho坦言開場時有少許緊張,但唱到第8首歌後就能全程投入享受舞台,他更使用張敬軒送贈的咪上台唱歌,對Kaho來說別具意義:「意義深同 ...






第一次開個人騷的Kaho坦言開場時有少許緊張,但唱到第8首歌後就能全程投入享受舞台,他更使用張敬軒送贈的咪上台唱歌,對Kaho來說別具意義:「意義深同埋好襯啲衫,佢係一支好好嘅咪,好慳力啦唱歌。同埋個人演唱會必須要用呢支咪,尤其係第一次,多謝軒仔哥哥。」

Kaho亦準備了不少驚喜給樂迷,除了彈結他、唱日文歌外,更練了四首歌的舞蹈,他笑言:「係咪好犀利呀?四年內未試過彈結他,因為我係唔識彈結他,天資又唔係幾好,用咗半年時間輕練…呢幾個月我都幾盡力㗎啦,希望大家覺得開心啦。(今日都跳咗好多舞,練咗幾耐?)跳咗四隻啫,練咗一個月?一路拍戲一路練,跳舞有少少甩咗都唔緊要,最緊要係有型同埋啲人開心,估唔到玩波波佢哋都幾開心。」

演唱會上,Kaho輕輕掀起上衣騷肌,但台右的觀眾反映看不到,他笑指:「佢有個LED screen㗎嘛,睇唔到都冇辦法,我自己都唔係成日睇到自己除衫個樣。我都唔係成日睇到,點解佢哋會睇到呢?(下次上紅館,佢哋叫你除褲喎)最慘係話好呀嘛,就算有機會上紅館,我都唔會除褲。」

Kaho日前在歌迷TG群組透露,有天在屋企門口喊了一分鐘,他解釋事件因由:「呢幾個月壓力都幾大,因為啱啱同MC開完《FRENEMY》就要即刻拍戲,又有好多工作。因為我搵唔到減壓嘅方法,又冇得食好啲,因為頭先揭高咗件衫有啲收成啦,壓抑住自己啦,拍戲又辛苦,返屋企又要練結他、又要練日文、跳舞。跟住有一日返屋企搭𨋢冇啦啦流眼淚,跟住要喺屋企門口喊咗一分鐘,抹番啲眼淚唔好俾阿媽見到先入屋,嗰下唔知咩嚟,但今日開心啦、值得啦,OK啦」。算超額完成嗎?Kaho表示:「算超㗎,我覺得所有嘢都比想像中順,通常第一場都未必好順利,但今次好順利,所以好開心。個天今日晏晝陰咗一陣,好彩好好天,希望聽日繼續好天啦。」

點擊睇更多演唱會靚相:

(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)


(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!