掃呢頁CODE去手機

2022年11月13日 星期日

鄭裕玲:鄭裕玲首以自由身出席公開活動 自爆離巢即有人招手 #鄭裕玲

藝人鄭裕玲(DoDo)離巢無綫後,昨晚(11日)首度現身公開活動為電台舉辦的籃球賽主持開球禮及擔任旁述,在開球禮上她擺明偏心姜濤,將波直接交給對方,其 ...






藝人鄭裕玲(DoDo)離巢無綫後,昨晚(11日)首度現身公開活動為電台舉辦的籃球賽主持開球禮及擔任旁述,在開球禮上她擺明偏心姜濤,將波直接交給對方,其後DoDo自言技癢想入樽,由ERROR的成員肥仔及Dee抬起她,再由193幫她投籃,場面搞笑。


受訪時,問到DoDo約滿無綫後,是否很自由可以參與類似活動?她說:「唔係,以前都有參加,今日係咁啱啫!(之後再做多啲呢類活動?)要佢哋搵我先得,我係地位高,但工作都係要人哋搵我先有得參與。(你想試咩新嘢?)依家經過咁多年,喺TVB乜都做過,人係輪流轉,以前唔做嘅嘢,依家都想試,我想拍電影。(拍劇呢?)拍劇就辛苦啲,拍劇恐懼仲喺度,時間又長又冇得瞓。(梁朝偉都話想拍劇?)你聽佢講佢咁多嘢做。」


講到拍電影,她坦言未有人接觸,最重要是看劇本,至於可有電視向她招手?她坦言:「一完咗約乜都有人搵我,但我冇應承。(有冇咩要求?)要係新嘢,旅遊節目我都鍾意,去啲我未去過嘅地方,如果去過嘅地方,模式最好唔同。不過我仲欠無綫兩個節目,11月尾要返去拍。」她又稱想試演舞台劇,她揚言甚麼也不拒抗,可以慢慢傾,但問到唱歌?她耍手擰頭:「我唱唔到,如果唱到我一早就出咗歌。(搵MIRROR陪你一齊唱?)我唱得唔好。(同MIRROR合作係咪首選?)我鍾意同年輕人合作,但要睇工作性質啱唔啱自己。」」


提到主持開球禮時,她直接將籃球直接交給姜濤,她解釋是度出來的節目效果,又坦承今日自肥。另外,講到她有份主演的劇集《男親女愛》被網民票選,在深夜時段播出?DoDo表示感到非常開心:「20幾年前嘅劇集到依家仲有咁多人鍾意,作為演員能夠拍到咁嘅劇集好開心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!