掃呢頁CODE去手機

2023年4月17日 星期一

金像獎2023:金像獎︱劉青雲揮低麥沛東 大熱稱影帝 #劉青雲 #金像獎

《金像獎》影帝終於揭盅,一如東網所料,賽前大熱劉青雲揮低麥沛東,憑《神探大戰》奪得最佳男主角,這是他繼2007年《我要成名》及2015年《竊聽風雲3》 ...






《金像獎》影帝終於揭盅,一如東網所料,賽前大熱劉青雲揮低麥沛東,憑《神探大戰》奪得最佳男主角,這是他繼2007年《我要成名》及2015年《竊聽風雲3》後,第3度在香港《金像獎》稱帝,認真威水。


劉青雲上台表示:「好多謝楊生(楊受成)投資者,同埋台前幕後,陪我度過好多個孤獨嘅晚上,多謝幾位漂亮嘅女孩子幫我搵呢件戰衣,仲有我太太同我嘅團隊,佢哋一向都係神探,用咗一般人未必能夠忍受嘅能力去工作,一日接受一次核爆,如果大家有夢想,只要肯努力,夠長命,夢想就會有一日,好奇怪亦帶點遺憾咁去實現,不過,唔緊要世事豈能盡如人意,我仲要多謝鏡頭前嘅大家,熱愛香港電影、熱愛香港嘅朋友,掌聲、噓聲我都會接受,因為總好過無聲。」


劉青雲接受訪問時,對於頒獎嘉賓吳鎮宇指現時影壇青黃不接,他說:「佢真係一個好幽默嘅人,其實佢嘅演技值得一早攞獎!(你點慶祝?)冇打算慶祝,因為聽日仲要開工,拍翁子光嘅新戲,如果大家見我頭先心神恍惚,真係要理解,因為我第二日要開工。」至於太太郭藹明是否已發祝賀短訊,他說未有時間睇:「我諗佢都會有啩!唔係咁都冇嘛?我好開心,因為今年金像獎搞得好好,見到咁多新導演同新演員,係一個新時代嘅開始,香港電影好有希望,係好事。(想同邊位新人合作?)冇呀,因為我都唔係好知佢哋咩名,依家拍戲同以前唔同,除咗科技先進咗之外,大家都客氣同好有禮貌、學識,好有自己想法,所以令我覺得香港電影好有希望。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!