掃呢頁CODE去手機

2023年4月17日 星期一

金像獎2023:《給十九歲的我》奪「最佳電影」 導演張婉婷:今生無悔 #張婉婷 #金像獎

賽前備受爭議的電影《給十九歲的我》最終奪得「最佳電影」一獎,導演張婉婷未有現身,由該片另一導演郭偉倫率領團隊上台領獎,郭偉倫指自己很幸運亦好緊張,感謝 ...






賽前備受爭議的電影《給十九歲的我》最終奪得「最佳電影」一獎,導演張婉婷未有現身,由該片另一導演郭偉倫率領團隊上台領獎,郭偉倫指自己很幸運亦好緊張,感謝該片靈魂人物張婉婷,她應於電視前可以見到電影奪獎,應會很開心,之後,郭導演更讀出張婉婷的致謝詞:「過去一年嘅時間,由羅啟銳離世,到《給十九歲的我》面世,我可以有一個種植美麗植物的小花園,但一場風波,令我跌進漆黑嘅森林入面,但坂本龍一臨終嘅一句說話,令我有好大啟發,藝術千秋,人生朝露,好多謝呢段時間支持我哋嘅人,今我喺黑暗中漸漸見到曙光,走過人生低谷,見到路有向上嘅可能性,多謝李石玉如校長(前英華女學校校長)畀咗呢個任務我,我今生無悔,多謝參與拍攝嘅同學,面對自己,同埋有面對群眾嘅勇氣,感謝十年來同甘共苦嘅團隊,人生有幾多個十年,面對高山低谷,都係好寶貴嘅磨練,大家亦成為莫逆之交。」


由於監製黃慧來不到,亦派代表在台上致詞:「多謝金像獎,對呢部戲嘅肯定,多謝校長嘅遠見,以學校重建為基礎,見證多位少女嘅成長,令我哋近距離觀察成長,見證教育家庭對成長嘅影響,多謝校長嘅信任,畀咗一個咁艱巨、咁奇特嘅任務畀我哋,令我哋經歷咗好奇妙嘅10幾年,多謝一班擁有傻勁嘅團隊,不離不棄,亦要多謝張婉婷,婉婷同學呢段時間,接受無可理喻嘅折磨,祝佢明日就走出低谷,再接再厲,後勁更加凌厲!」


郭偉倫感謝台前幕後的支持,最後以個人身份說一句:「拍攝香港紀錄片嘅導演,繼續努力拍,唔好驚,時代需要鏡頭去記錄發生嘅事,記住唔好熄機,繼續拍,唔好驚,拍咗先算、剪咗先算、上咗先算。」


導演郭偉倫在後台接受訪問時,指電影在爭議中奪獎都屬於紀錄片的一部分:「都係一個紀錄嚟,好與壞我都接受。(會唔會再上映?)呢個係一條幾複雜嘅問題,依家同各方面都傾緊,解決中。(請咗有份拍嘅其中3個女仔嚟?)係。(領獎時提到叫拍紀錄片嘅導演拍咗先,鼓勵大家再拍落去?)呢次教訓,亦令我哋都要保獲創作人,希望大家可以企出嚟光明正大咁拍戲。(之前風波令張婉婷受到好大傷害?)佢感謝詞都提到電影黑洞,應該都唔會好受,得獎後佢無傳短訊畀我,但我覺得佢係開心嘅,十年嘅辛勞,可以喺一個咁有代表性嘅頒獎禮中奪獎,畀咗我哋一個好大嘅認同,其實我想作品同爭議分開,呢套戲畀唔到更多人去睇係可惜,相信睇咗會有一個公平公允嘅判斷。」


金像獎主席爾冬陞被問到《給》於一片爭議中奪獎,他表示:「無任何睇法,金像獎董事局一向都係為業界服務嘅機構,公映日數、票數夠,就能夠入圍,之前好多網民話我哋係小圈中作業,其實我哋已經舉辦咗41屆,有2,000多人投票,唔同人有唔同嘅觀點同角度。」之前英華女校拒絕提供影片,不過,爾冬陞則指一個星期前得到版權方畀片,他謂:「但一個星期真係趕唔切,所以都無用到個啲片,結果出嚟都證實咗投票者嘅意願,但我哋係無立場,無左右個結果。」


《給》片在一片爭議聲中奪得金像獎「最佳電影」,英華女學校在獎項公布後於網頁發文,表示得悉《給》片獲香港電影金像獎評選為「最佳電影」,校方對評委的肯定表示感謝,但由於校方於2月已決定退出遴選,故沒有派代表出席頒獎禮。校方就此向金像獎主辦方表達真誠歉意,並感謝主辦方連月來的協助和體諒。


《給》片拍攝時間長達十年,拍攝初衷是透過紀錄學校重建和學生的成長經歷,探討教育的意義。學校感謝擔任該片導演的校友張婉婷和製作團隊,在資源極有限的環境完成艱巨的拍攝,亦要感謝片中6位年輕校友多年來的參與。


另外,拍攝團隊多名成員,是張、黃兩位的同期校友,她們都是出於對母校和學妹的愛護,多年來也一直無償參與拍攝工作,她們的付出值得充分肯定。該校重申,在該片拍攝過程中,團隊是本着被拍者同意和知情下的原則進行拍攝,絕無意進行強迫拍攝或偷拍,校方亦容許同學在拍攝期間退出。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!