掃呢頁CODE去手機

2023年4月17日 星期一

金像獎2023:金像獎︱王丹妮女神LOOK現身 林明禎谷到盡爆胸搶灘 #BKD_S #女神 #林明禎 #王丹 #金像獎

第41屆香港電影金像獎今晚(16日)在尖沙咀文化中心舉行,今午在海濱長廊大樓梯舉行的紅地氈環節,成為一眾女星爭妍鬥麗的戰場,在入圍角逐的女星當中,最搶 ...






第41屆香港電影金像獎今晚(16日)在尖沙咀文化中心舉行,今午在海濱長廊大樓梯舉行的紅地氈環節,成為一眾女星爭妍鬥麗的戰場,在入圍角逐的女星當中,最搶「峰」頭,莫過於是角逐「最佳女配角」的馬來西亞女神林明禎半「裸」上陣!林明禎所穿的低胸裙不單令她奇「峰」凸出,上半身裸色兼透視設計,令雙峰若隱若現狂增吸睛度!至於角逐「最佳女主角」的女星袁澧林一身黑裙看似冇睇頭,其實內有乾坤,胸口的黑色蝴蝶結設計,即時有「漏奶」效果!至於未有提名的王丹妮一樣搏到盡,一身水晶珠片設計的高訂晚裝,露腰低胸兼大露背!


林明禎接受訪問時被問到以性感打扮上陣,她即打趣反問:「係呀!又露背!我夠唔夠誠意呀?我第一次着到咁樣,真係好唔慣、好驚,又低胸又透視,好似透視360度咁!因為之前係睇片揀衫,覺得條裙好公主裙,但着起上嚟原來係透視,但已趕唔切揀另外一套衫,我覺得係天意。今日我都着得唔係好自然,我細佬有陪我嚟,不斷提我唔好佗背,要挺胸收腹企直啲。」


至於袁澧林說今日的打扮尚算安全,問到為何未有谷胸,她笑說:「吓!我冇咁多呀!對我嚟講算係性感,大家覺得呢?(為着戰衣而之前禁食?)尋日開始偷懶,因為覺得就算食咗嘢,都唔會咁快肥,但之前有戒糖,希望着得靚啲,因為今日係我人生中幾大場合之一,好開心喺香港出席呢個頒獎禮,因為香港係我成長嘅地方,可以同大家分享喜悅,對我嚟講好重要。五、六年前我做過金像獎嘅MC,當時有人問我同金像獎有幾遠,當時我覺得係北極,覺得呢個夢好遠,所以今日可以喺度心情激動。」


王丹妮指身上靚裙是高級訂造服,特別從外國運來:「因為要隆重其事嘛,為咗呢條裙都唔敢食咁多嘢,同埋條裙都重有成10幾、20磅重。(驚唔驚太重墜咗落嚟走光?)唔驚,因為掛咗係條頸度,呢條裙都係我性感極限,但我都打足底,造型師畀咗一啲貼士我去防走光,所以都好安全。(去洗手間會唔會好麻煩?)都唔會,平時一樣,好方便。」


另外,「宅男女神」鄧月平亦有現身,穿上性感晚裝亮相的她,為了隆重其事擔任紅地氈主持的她特別帶了兩套衫來換,問她如此性感有無做足安全措施?她笑言:「件衫好安全,唔會走光。(妳搶晒鏡?)呢排拍打戲瘦咗,可以勇敢啲着衫。」莫文蔚與古巨基結伴進場時,一度被裙Kick一Kick,幸沒有絆倒。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!