掃呢頁CODE去手機

2023年4月17日 星期一

李佳芯自認一嚿飯 被人抽水都唔知:幫佢諗埋合理化咗件事 #李佳芯

李佳芯(Ali)今日(17/4)現身尖沙咀出席myTVSUPER7周年活動,乘坐主題巴士巡遊祝賀。Ali表示:「其實我都好鍾意坐巴士,而每次坐親巴士我 ...




李佳芯(Ali)今日( 17/4)現身尖沙咀出席myTV SUPER 7周年活動,乘坐主題巴士巡遊祝賀。Ali表示:「其實我都好鍾意坐巴士,而每次坐親巴士我都選擇靠近窗邊嗰個坐位,因為沿途可以透過車窗望吓風景,睇吓周邊嘅事物,趁機可以放鬆唔使諗咁多嘢,過程係好舒服。」

被問有否發生過巴士情緣浪漫史?Ali笑言:「大家可能睇得太多電視劇,不過我都有過呢啲幻想,但好可惜從來都冇發生過我身上。(有冇發生博懵事件?)交通工具上就未試過,但就試過放學嘅時候,行行吓街,有位阿伯迎面行過嚟,佢隻手會無啦啦咁伸埋嚟摸一摸我隻手,當時我就諗佢係唔係唔小心呢?(點解當時唔出聲?)嗰陣時仲係一嚿飯嚟,我係會諗佢係咪唔小心呢?仲會幫佢諗埋合理化咗件事。而家人大咗就梗係知咩一回事囉,不過好彩呢啲事,就冇乜發生喺我身上,如果而家俾我遇到,我梗係會即刻出聲同埋報警。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!