掃呢頁CODE去手機

2023年9月4日 星期一

梁朝偉獲頒威尼斯影展終身成就金獅獎 梁安琪心情激動:香港驕傲 #梁安琪 #梁朝偉

前DJ梁安琪(Angel)今日(4/9)現身火炭出席音樂環保慈善計劃啟動禮。Angel受訪時表示:「今次舉辦呢個慈善計劃,主要係希望為香港嘅青少年打開 ...




前DJ梁安琪(Angel)今日(4/9)現身火炭出席音樂環保慈善計劃啟動禮。Angel受訪時表示:「今次舉辦呢個慈善計劃,主要係希望為香港嘅青少年打開條音樂路。明白到好多殘疾人士佢哋都好鍾意夾Band,但基於經濟能力,佢哋未必買到一啲樂器,所以我就諗,如果大家有一啲樂器用唔着嘅,都可以攞到我呢個音樂中心,然後我哋就會捐畀一個特定嘅殘疾人士機構,讓佢哋打開條音樂路。」

對於好朋友梁朝偉獲頒第 80 屆威尼斯影展「終身成就金獅獎」,Angel表現激動:「因為喺我廣播道路上面,我已經係好欣賞佢,仲記得佢一出嗰首歌曲《你是如此難以忘記》,我第一次聽到嘅時候,真係好有感覺,聽完之後真係好似個歌名咁「你是如此難以忘記」。之後因為佢要為唱片宣傳,佢係會成日上嚟我個節目,大家一齊傾音樂嘅嘢。但後尾佢就冇再喺音樂方面發展,反而係好專注喺電影發展,今日見到佢攞到呢個獎,我心情係好激動,因為呢個獎係第一個華人攞到,真係香港嘅驕傲。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!