掃呢頁CODE去手機

2023年9月4日 星期一

李靄璣:林奕匡慶鐵婚之日 老婆雙喜臨門 #李靄璣 #林奕匡

歌手林奕匡(Phill)太太李靄璣(Rikko)擔任電視台節目主持及司儀多年終得肯定。日前獲本地最歷史悠久及資深的製作公司頒發「受歡迎企業活動司儀大獎 ...






歌手林奕匡(Phill)太太李靄璣(Rikko)擔任電視台節目主持及司儀多年終得肯定。日前獲本地最歷史悠久及資深的製作公司頒發「受歡迎企業活動司儀大獎」,首次得司儀獎項的她大感榮幸:「係好大嘅鼓勵,10幾年前由加拿大嚟到香港發展,嗰時喺呢個行業一啲人脈都無,加上我又唔係全職藝人,冇名人嘅光環,嗰時好多品牌同公司都未必識我。」


由於工作機會難得,所以她每次擔任司儀工作時都做到100分:「每次機會都好寶貴,每次都要做到最好,最專業,好好經營word of mouth 去建立自己嘅reputation,慢慢做好佢。」不知不覺,在10幾年間,她已主持過約300個活動,最感激PR Agency及製作公司對她有無比信心,將她推薦給各大客戶。


問到老公Phill如何慶祝她獲獎,不追求物質的Rikko謂:「我平台出席活動時,佢好少會嚟捧場,不過佢今次就專登嚟陪我,因為嗰日係我哋鐵婚周年紀念,佢嘅出現係我最好嘅周年紀念禮物。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!