掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

劉鑾雄記者會|肥女人嫁四次呃個仔公屋 32歲子被瞞10年揭發事件 #劉鑾雄

城中富商劉鑾雄(大劉)今日(10日)突然宣布舉行記者會,就近日內地網上的文章作出回應,主要內容有關投資恒大虧損、甘比投資失利、遺囑風波及財產分配等。大 ...




城中富商劉鑾雄(大劉)今日(10日)突然宣布舉行記者會,就近日內地網上的文章作出回應,主要內容有關投資恒大虧損、甘比投資失利、遺囑風波及財產分配等。大劉在記者會上逐點解畫,當中更多次炮轟呂麗君:「佢無腦㗎,做鴕鳥,以後再唔會救佢,再無關係。我打畀仔女時,佢就搭嗲,你估我會唔會聽佢電話?我出院時,佢見我未死得就扮Close,我即刻同陳凱韻結婚,點知要分身家先有保障。我開記者會之後一星期,我同律師講寧願分錯都唔願畀佢得益。可能我斗零都唔分,可能留畀我老婆同佢三個仔女決定,怕俾佢撻埋。有冇睇早排《東張西望》?有個肥女人嫁咗四次,間公屋都呃埋個仔。陳凱韻肯聽我說話,三個仔女都肯聽我講話。」

而大劉所提及的「阿媽呃個仔公屋」事件,其實是TVB節目《東張西望》在7月底播出的一集。32歲觀眾「阿明」報料,其生母「安琪」為將第4段婚姻的老公加名到公屋,在2020年主動聯絡從未一起生活的兒子阿明,要求他簽署刪除公屋戶籍的文件,阿明才得知媽媽早於10年前已借用其名義申請公屋,並取得單位居住。

阿明透露自己的出世紙上生父一欄懸空,而他與媽媽安琪亦關係疏離,由出世至12歲兩母子未曾聯絡,他曾隨外婆生活一段時間,並入住過兩間兒童之家,阿明期間因為事故引發出現創傷後遺症,需要接受精神康復治療。之後阿明寄居在朋友家中,但2020年安琪突然約阿明見面,訛稱想為兒子申請公屋,但表格上卻是刪除家庭成員戶籍申請書,才揭發安琪早已利用其名字獲批公屋,並於2013年入住。阿明經查詢後發現自己有戶籍,但就奇怪每兩年要進行一次的入息審查,在房署提供下發現原來媽媽一直以來冒簽他的名字,即使阿明去年改名,但安琪仍沿用其舊名提交資料。

阿明因不想放棄公屋戶籍,曾向有關部門提出分戶或體恤安置,但房署就指他不符合資格,拒絕了他的申請。阿明致電安琪,以借宿為由見面,但安琪一見到現場攝製隊即跑走,拒絕交代隱瞞戶籍原由。

(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)


(YouTube影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!