掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

張致恒:藝人KOL夫婦拍片舉動惹是非 網民群起揪出嫌疑人 #張致恒

藝人的一舉一動成為觀眾的焦點。日前有網民在社交平台分享了一件事,聲稱有晚與朋友去中西區某地庫foodcourt食飯,撞到某對由電視圈轉型做KOL夫婦, ...






藝人的一舉一動成為觀眾的焦點。日前有網民在社交平台分享了一件事,聲稱有晚與朋友去中西區某地庫food court食飯,撞到某對由電視圈轉型做KOL夫婦,表示:「佢哋應該拍嘢但係冇枱。叫咗助手搵枱先,但個場太full,某啲嘢食出咗餐,佢哋兩公婆到咗都搵唔到位。等到我哋對面枱走咗時,咁正常個food court好快會有人嚟清枱,而同時我朋友都出咗去拎嘢食番咗嚟。」


當網民準備與朋友進食時,發生了一件不快事:「兩公婆嘅老公一句嘢都冇講,就將自己嗰台上一手食完嘅餐盤,不停搬晒過嚟我哋嗰枱,同時間我哋嗰台仲有另一組食客,我同朋友都呆咗咁望住對方,然後KOL老婆見到我哋黑晒面,有即刻叫人嚟清理,但畀KOL老公叫咗去清理佢哋準備拍嘢嗰張枱先,其實咁樣真係好冇禮貌同好冇教養。」貼文一出即引爆熱議,表示:「做公眾人物做到咁真係好失禮」、「呢兩個成日見到,對眼生係額頭㗎喎」、「都已經叫人清, 點解仲要咁放人哋張枱」、「男嘅印象只有佢嘅英文口音好做作,女嘅完全無印象」。雖然未知事件真確程度,但網民綜合了留言,覺得張致恒夫婦、梁芷佩夫婦和陳智燊夫婦在KOL界,都薄有名氣。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!