掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

大劉劉鑾雄記者會 會交由那一位繼承生意 會効法電視劇《武則天》 #劉鑾雄 #大劉 #武則天

劉鑾雄今日召開記者會是要澄清關於他的家產分配傳聞,記者會上訧有記者問他,有否想過以後會由甘比(陳凱韻),還是那個仔女接手他的生意?和睇好那一個可以勝任 ...




劉鑾雄今日召開記者會是要澄清關於他的家產分配傳聞,記者會上訧有記者問他,有否想過以後會由甘比(陳凱韻),還是那個仔女接手他的生意?和睇好那一個可以勝任?

對此劉鑾雄說:

「第一,我有睇好都不會和你講。」

「第二,我簡單講句,唔好講我自己,像我的朋友,以前的皇帝都是能者居之。舉個例,我睇過范冰冰的《武則天》(電視劇),老豆給皇位個仔,佢最初都無想過個仔(年紀)咁細,他問跟了他多年的太監『咁多個你邊個好?』太監說:『你還有個細仔。』他發現到A,B,C三個仔,其中一個做皇帝的話,另外兩個都要死。三個都心狠手辣,唯有細這個做皇帝,其他三個都不用死,所以就決定給細仔做。」

「現在是講電視劇,歷史是否如此我當然唔知。所以你問我這些是無意思的,我依家都係講『能者居之』,以前的皇帝都係咁,不一定係長子做的,唔好講我這些普通生意仔,真係『能者居之』先。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!